הבלוג של שימי

צורפתי לאתר News1 במדור תחבורה ציבורית

Posted on: 11/08/2013

כנראה שאיני רואה בעשייתי דבר משמעותי כאשר אחרים למעשה רואים בי משהו מאד יוצא דופן.

הצטרפותי למדור תחבורה ציבורית באתר News1 באה בעקבות שליחת בקשת חברות בפייסבוק, לא ממני.
לאחר בדיקה קצרצרה בדף החבר – אישרתי. כעבור זמן לא רב בושרתי (בפרטיות) כי צורפתי לאתר והתנהלה שיחה קצרצרה וחביבה. זה קרה ביום שישי (9.8.13) אחר הצהריים.
שוב, כל זאת לא בא ממני, שום קומבינות. ככל הנראה בעקבות פעילות "יח"צ" שביצעתי בחלק מהאתרים – פייסבוק, טוויטר (מסונכרן לפייסבוק), כתבות רשת. אין לי מושג מהיכן.
 
אין לי מה להסתיר ואני יכול לומר זאת באופן שקוף:
אני צעיר, אוטוטו יומולדת 25, לא סטודנט (וגם לא לומד מקצועית), לא עובד.
כתיבת התכנים על התחבורה הציבורית באה ממניע אחד בלבד – השינוי התחבורתי המתחולל באזור בחודשים אלה, שינוי היסטורי מזה עשור אם לא יותר.
התכנים מגיעים מאיסוף התכנים ברשת והנגשה כאן בבלוגי האישי, וגם שליחת שיפורי קווים למשרד התחבורה בעת הצורך.
 
הכל נעשה למען כולם, וכמובן בשביל המשפחה ובשבילי (אמרתי מידע שקוף… 🙂 ), וכל זאת בשימוש מועט (כיום) בתחבורה הציבורית. כן, אני מתחבר לכל אותם אנשים שחווים בעיות בתח"צ למרות שאיני מרבה להשתמש בה, לא דבר מובן מאליו – זה נעשה מסיבה פשוטה מאד, נגישות תחבורה ציבורית: באם אצטרך להשתמש בה שתהיה זמינה לצרכי וצרכי אחרים. כמו כן, אין לי רכב (ואני עדיין לא עצמאי), ויתכן וגם אבי יעבור לתח"צ בלית ברירה (סיבוך משפחתי מסויים).

 
 
תוכלו למצוא את הפוסטים מהבלוג באתר News1 במדור תחבורה ציבורית בחלק התחתון של הדף (תחבורה ציבורית ברשת). להלן קישור.
כמו כן, תוכלו להיכנס לכל הפוסטים תחת לחיצה על התגית 'שימי מררו' (כן, מה לעשות, בלתי ניתן להיחשף ללא שם פרטי ומשפחה. למרות שאני משתדל לא להיחשף ממניע הפרטיות).
הפוסטים המוצגים באתר מוצגים מקטגוריית תחבורה ציבורית בבלוג.

 
אני רואה בפרסום זה מחווה יוצאת דופן ושדרוג משמעותי בפרסום הבלוג (אני כבר רואה את התוצאות).
מקווה להמשיך בפעילות זאת גם בהמשך ובעתיד, ואולי אפילו לעבוד במקצוע בדרך כזו או אחרת ולהיות פעיל בפורום תחבורה ציבורית בתפוז (כיום אני מן אורח פורח).
 
שלכם,
שימי.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

אוגוסט 2013
א ב ג ד ה ו ש
« יול   אוק »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @ZeOneGod: מפעילים את הערוץ מחדש. מופע השוליים חוזר עם תכנים חדשים. התוכנית הראשונה היא של אמילי (הבת שלי) ושלי. youtu.be/hN8QnwYR4hc 1 month ago
  • RT @YaelCohenParan: פניתי בדרישה בהולה לשר דרעי שיעצור את קידום החוק הביומטרי. לא ייתכן שנצביע כאן היום.מה שהוצג כאן שקרי. בחצות נשלחו אלי… 1 month ago
  • RT @karineb: חכ ביטן נכנס לועדת החוקה. חכ פורר צועק לו - כשהמאגר יפרץ, מי יתן את הדין? וביטן עונה - אין אחראי #no2bio @oded_forer @davidbit1 month ago
  • RT @itztabegarehet: - וואו איזה צבע תפסת! מה חזרת מחופשה? - לא, חיכיתי לאוטובוס 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: אני האינטרנט לא זז נציג טכני: אותו דבר כמו אתמול? אני: כן נציג: אז זאת שוב בעיה רק בפורנהאב אני: אז אולי תספר לי סיפור… 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: פתאום שמתי לב שרוב חיי הייתי צעיר יותר 1 month ago
  • RT @nadavabeksis: שישי. תל אביב. קצת אוויר נקי אחרי השבוע הזה https://t.co/hSrnju58Vn 1 month ago
  • RT @shaharofir: קצת לפני סוף השיעור תלמיד אמר לתלמיד אחר "יא הומו" שלושה תלמידים במקהלה "הומו זאת לא קללה" בעיני זה חשוב יותר מכל הג'אווה… 1 month ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,285 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


