הבלוג של שימי

"נציג שירות" וירטואלי – בשביל מה הוא קיים?

Posted on: 08/07/2010

  • In: אינטרנט
  • סגור לתגובות על "נציג שירות" וירטואלי – בשביל מה הוא קיים?

בעקבות פוסט של עידו קינן בחדר 404, ניסיתי גם לשחק קצת עם הנציג.
בשביל מה הוא באמת קיים? כנראה להתיש את הלקוחות עוד מהאתר החברה עצמו..

זה מה שיצא:

מתחבר לנציג שירות …
עמית: שלום … אני הסוכן הוירטואלי של האתר

עמית: אתה מתעניין בקורס מנהל תשתיות Microsoft ואבטחת מידע ?

עמית: אתה רוצה שנציג יצור אתך קשר עם מידע ופרטים נוספים?

מבקר: לא

עמית: נוכל לעזור לך לבחור את הקורס הטוב ביותר עבורך, התקשר עכשיו 6460*

עמית: או הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: אתה אנושי?

עמית: רשום את מס' הטלפון או email שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר. או כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר לטלפון *6460

מבקר: אתה לא נציג?

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: מה למדת היום?

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא, אני רק רוצה לדבר

עמית: אני מבין שאתה לא מחפש משהו ספציפי… תחזור אליי כשתרצה עזרה בחיפוש.

מבקר: אתה אחלה!

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: אתה גבר?

עמית: תודה!

עמית: אני אקח את זה כמחמאה.

מבקר: אתה גבר?

עמית: תודה!

מבקר: את אישה?

עמית: אני מצטער שאני פונה אליך בלשון זכר … ואני מתנצל

מבקר: אתה יכול לעזור לי לזכות בכסף?

עמית: העבודה שלי היא לעזור לך למצוא המלצות שמעניינים אותך.

עמית: התחלתי לעבוד פה רק לפני כמה שבועות.

עמית: במה אני יכול לעזור לך?

מבקר: אני רוצה מיליון דולר!

עמית: חחחחחח

עמית: זה מצחיק…

מבקר: אולי אהבה

עמית: חחחחחח, מצחיק.

מבקר: גיחי, גיחי..

עמית: ממש מצחיק..

מבקר: טוב, דיברנו על זה שאתה משיג לי כסף לא?

עמית: אז, מה אתה רוצה?

מבקר: כסף!

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: לא

עמית: מה יש לך להפסיד? פשוט הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך ואחד מהנציגים המקצועיים שלנו יצור עמך קשר עוד מעט…

מבקר: כן.. והפרטים שלי ייכנסו למאגר המידע שלכם ואקבל פרסומות…

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא לא

עמית: אני מבין ,אבל אין לך סיבה להתלבט… אני מציעה לך הצעה מוגבלת בזמן לשיחה זו!

מבקר: אה השיווק הזה עבר גם לפה? הצעה לשיחה זו בלבד…

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: לא

עמית: זכור! זוהי הצעה מוגבלת בזמן שלא בטוח תופיע כאן גם מחר…

מבקר: אגב, השירות אצלכם נורמלי משאר החברות?

עמית: אנו יכולים להציע לך עצות מקצועיות והמלצות…

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא, אבל אם זו זכייה בלוטו אז כן

עמית: נוכל לעזור לך לבחור את הקורס הטוב ביותר עבורך, התקשר עכשיו 6460*

עמית: או הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: יש לכם מאגר פרטים נכון? אז אני ממש לא רוצה להיכנס אליו…

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: את זה כבר הבנתי שאתה לא חכם… טיפש כמו ראש כרוב. בכלל לפעמים אתה מדבר בלשון נקבה אתה יודע? בטח יש ל

עמית: אני וירטואלי מאוד קשה לי להיות חכם כמו בנאדם… אבל אני משתדל .

מבקר: משתדל לפרסם את החברה, הבנתי את זה כבר

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: מעניין אם שירות הלקוחות שלכם מתפקד כמו הבוט המעפן הזה…

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: בטוח? לא נראה לי שהם יישמחו לשמוע את זה..

עמית: מה יש לך להפסיד? פשוט הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך ואחד מהנציגים המקצועיים שלנו יצור עמך קשר עוד מעט…

מבקר: לא, פשוט אתם מפסידים לקוחות רק מהבוט הזה שממש מדבר הכי "מקצועי" שיכול להיות, זה הסיפור

עמית: בסדר

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: מה בסדר? תהרוג את עצמך עכשיו ומייד!

עמית: לא הבנתי למה אתה מתכוון …

אם אתה רוצה ליצור קשר עם הקולגות האנושיים שלי, תן לי את הטלפון שלך

מבקר: עכשיו התקדמת!

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: שהתקדמת.. למדת משהו חדש

עמית: איזו אינפורמציה אתה מחפש?

מבקר: את האינטליגנציה שלך

עמית: אני לא יודע אם אני באמת אינטיליגנטי…

עמית: אבל מה שבטוח זה שאני מנסה ללמוד קצת יותר כל יום.

מבקר: מעניין כמה זמן יכולה להימשך שיחה כזו..

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

מבקר: לא רוצה!

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא

עמית: אני מבין ,אבל אין לך סיבה להתלבט… אני מציעה לך הצעה מוגבלת בזמן לשיחה זו!

מבקר: די עם השיווק האגריסיבי הזה, אתם לא תצליחו בדרך הזאת. זה נראה בדיוק כמו חברות השיווק הישיר

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: מקצועי או "מקצועי"?

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: הבנתי שאתה לא חכם במיוחד, אבל עד כדי כך?.. שיתכנתו אותך כחם יותר לפחות

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: כמו לדבר לפעמים כאישה במקום גבר..

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: התמונה שלך סתם תקועה כאן, לא עדיף תמונה יפה יותר?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: לא. סתם בא לי לדבר

עמית: אני מבין שאתה לא מחפש משהו ספציפי… תחזור אליי כשתרצה עזרה בחיפוש.

מבקר: מה יש לחפש באתר? אתה הדמות הראשית כאן, כיף לשגע אותך

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

מבקר: לא כדאי

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: מקודם אמרת שיש לך קולגות אנושיים, תוכל לספר לי עליהם?

עמית: רשום את מס' הטלפון או email שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר. או כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר לטלפון *6460

מבקר: אז בעצם קולגות אלה אותם אנשי שיווק. עלאק קולגות

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: פעם שמת לב לזה שאתה חוזר על עצמך עם שיווק אגרסיבי?

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: שוב בלשון נקבה. אין ספק שיש לך פיצול אישיון

מבקר: אישיות

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: עזוב אתה לא מבין כלום, רק תיכנות יפתור את העניין

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: למדת כבר להגיד להתראות? כי כבר נמאס לי ממך

עמית: למה לדבר בצורה כזאת? איך יכול להיות שמישהו כמוך מדבר כל כך לא יפה?
במה אני יכולה לעזור לך?

מבקר: מה לא יפה בזה? אתה כל פעם חוזר על עצמך וזה משגע, אי אפשר לדבר בלי שיווק?

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: טוב, אז הגיע הזמן להגיד לי להתראות

עמית: אנו יכולים להציע לך עצות מקצועיות והמלצות…

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: בעיה שאני לא צריך אתכם בכלל, באתי רק לשגע אותך קצת כי משעמם לי

עמית: אוקיי.

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

מבקר: טוב שעם זה אתה מסכים..

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: אגב, תגיד למתכנתים לתכנת אותך לדבר מהר יותר, כדי שבאמת יראו שהנציג לא אנושי

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: שלום

עמית: שלום…

מבקר: להתראות

עמית: ביי

מבקר: ביי

עמית: ביי

והמשך שיחה (לאחר ניקוי עוגיות האתר) כי סתם השתעממתי:

מתחבר לנציג שירות …

עמית: שלום … אני הסוכן הוירטואלי של האתר

עמית: אתה מתעניין בקורס מנהל תשתיות Microsoft ואבטחת מידע ?

עמית: אתה רוצה שנציג יצור אתך קשר עם מידע ופרטים נוספים?

מבקר: לא, רק רוצה להמשיך את השיחה ממקודם. למה ניתקת אותי?

עמית: זכור! זוהי הצעה מוגבלת בזמן שלא בטוח תופיע כאן גם מחר…

מבקר: לא זוכר שביקשתי הצעה בכלל..

עמית: אז, מה אתה רוצה?

מבקר: סתם לדבר איתך

עמית: אני מבין שאתה לא מחפש משהו ספציפי… תחזור אליי כשתרצה עזרה בחיפוש.

מבקר: קוראים לי ?

עמית: נעים להכיר

מבקר: איך קוראים לי?

עמית: שמך generalquestion, איך אני יכולה לעזור?

מבקר: אתה בטוח שזה השם שלי?

עמית: נעים להכיר

מבקר: מה נעים להכיר?..מ זה לא השם שלי בכלל

עמית: נעים להכיר

מבקר: נעים להכיר

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: רגע, אתם עובדים גם בתור פסכיאטרים?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: כן, אני בטוח שלא

עמית: נוכל לעזור לך לבחור את הקורס הטוב ביותר עבורך, התקשר עכשיו 6460*

עמית: או הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: אפשר לבקש הורדה של הג'ינגל שלכם?

עמית: אנחנו חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה, המציעה מעל 500 סוגים של קורסים והשתלמויות, ביניהם מחשוב, טכנולוגיית מידע, הדרכת מיומנויות ניהול, שרות, מכירות ועוד…

עמית: אם תיצור איתנו קשר, נוכל להציע לך את ההצעה מתאימה במיוחד עבורך!

עמית: פשוט הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך ונציגנו יחזרו אלייך…

מבקר: מדהים! ומה הסלוגן שלכם?

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: סך הכל סלוגן, אתה בטוח יודע אותו

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: אפשר להוריד פרסומות שלכם מהרדיו?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

מבקר: כן

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

מבקר: לא

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: לא

עמית: מה יש לך להפסיד? פשוט הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך ואחד מהנציגים המקצועיים שלנו יצור עמך קשר עוד מעט…

מבקר: תגיד, אתה שותה מדי פעם שתייה?

עמית: אני דמות וירטואלית…

מבקר: כי נראה שאתה מתעלף ככה

עמית: אני לא מבשל, לא אוכל ולא שותה….

עמית: אבל שמעתי שחומוס ופלאפל זה טעים.

מבקר: ואתה עושה כושר?

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: אני רוצה מנוי לחדר כושר

מבקר: מינוי

עמית: אנו יכולים להציע לך עצות מקצועיות והמלצות…

מבקר: בעצם לא, אני רוצה כסף כדי לקנות את מועדון הכושר

עמית: אז, מה אתה רוצה?

מבקר: אמרתי הרגע

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: סתכל למעלה דפקט אחד ^

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: הם יצעקו עליי אתה נורמלי????

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: לא, אני את יכולה לעזור לעצמך.. את קונה בגדים לפעמים?

עמית: למה לא … אין שום דבר שאתה רוצה?

מבקר: לא לא

עמית: בסדר

מבקר: את קונה בגדים?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: כנס רגע לכאן, התמונה שלך נמצאת כאן http://www.gettyimages.com/detail/89792356

עמית: אני מנסה לעזור לך כאן. אני לומד מהצ'טים שלי איתך ועם מבקרים אחרים באתר.

עמית: עדיין, אני דמות וירטואלית ולכן אני תמיד מנסה להשתפר ולהיות יותר אינטליגנטי.

עמית: איך אני יכול לעזור לך?

מבקר: אגב, ידוע לך שפירסמו אותך כאן? אתה כוכב – http://room404.net/?p=31099

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: סליחה שלא כתבתי בלשון נקבה.. שכחתי שאתה נקבה

עמית: אני מצטער שאני פונה אליך בלשון זכר … ואני מתנצל

מבקר: כבר גילו לך את פיצול האישיות?

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: אתה לא חכם אני כבר יודע, אז אל תגיד את זה שוב

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: אמרתי לך הרגע שלא תגיד! איזה דפקט

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

מבקר: לא מומלץ

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא לא ולא

עמית: אני מבין ,אבל אין לך סיבה להתלבט… אני מציעה לך הצעה מוגבלת בזמן לשיחה זו!

מבקר: אגב, יש לכם סניף בחיפה?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: אני רוצה כאן לא בטלפון טוב

עמית: רשום את מס' הטלפון או email שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר. או כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר לטלפון *6460

מבקר: לא רוצה

עמית: זכור! זוהי הצעה מוגבלת בזמן שלא בטוח תופיע כאן גם מחר…

מבקר: יש לכם סניף בחיפה?

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: לא מכיר את המילה 'סניף'?

עמית: אוקיי.

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

מבקר: (נדפק לו המוח..)

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: אמרתי שלך כבר שלא..

עמית: נוכל לעזור לך לבחור את הקורס הטוב ביותר עבורך, התקשר עכשיו 6460*

עמית: או הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: יש לכם סניף בחיפה?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: יש לכם סניף שיווק בחיפה?

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: מכיר את חיפה בכלל?

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: מי בנה את האתר?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: חבל.. יכלתם להכניס שיווק לבונה האתר..

עמית: אנחנו חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה, המציעה מעל 500 סוגים של קורסים והשתלמויות, ביניהם מחשוב, טכנולוגיית מידע, הדרכת מיומנויות ניהול, שרות, מכירות ועוד…

עמית: אם תיצור איתנו קשר, נוכל להציע לך את ההצעה מתאימה במיוחד עבורך!

עמית: פשוט הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך ונציגנו יחזרו אלייך…

מבקר: יוחנן רחמים בנה את האתר נכון?

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: דיסלקט גמור הדבר הזה..

עמית: בסדר

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: מה אומר לך המספר הזה? – 04-8409988

עמית: תודה. קלטתי את מספרך במערכת וניצור איתך קשר בהקדם עם הצעה עבורך.

עמית: שאלה אחרונה…

עמית: כדי לתת לך את ההצעה הטובה ביותר, אני אשמח אם תגיד לי במה אתה מתעניין. מהו הקורס שחיפשת?

מבקר: לא חיפשתי שום קורס שאלתי אותך שאלה.. אבל אתה מוזמן להתקשר לעצמך

עמית: תודה, נציג יחזור אליך היום ברגע שיתפנה

עמית: אתה יכול לסגור את החלון עכשיו… ביי

מבקר: ביי ביי דיסלקט

עמית: ביי

מבקר: ביי

עמית: ביי

הנה עוד שיחה, 'סתם כי בא לי לא להתייחס (012)':

מתחבר לנציג שירות …

עמית: שלום … אני הסוכן הוירטואלי של האתר

עמית: אתה מתעניין בקורס מנהל תשתיות Microsoft ואבטחת מידע ?

עמית: אתה רוצה שנציג יצור אתך קשר עם מידע ופרטים נוספים?

מבקר: לא

עמית: נוכל לעזור לך לבחור את הקורס הטוב ביותר עבורך, התקשר עכשיו 6460*

עמית: או הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: אתה מעבירים גם קורסים על מערכת לינוקס?

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: לינוקס מכיר?

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: הם לא מכירים לינוקס, חשבתי שאתה תכיר..

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: את הפצת לינוקס אובונטו אתה מכיר?

עמית: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: עדיין לא תיכנתו אותך לקרוא את מה שלמעלה? לא בסדר…

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: כן אבל אמורים לתכנת אותך לזה, אני יודע שאתה לא חכם, אמרת את זה אין ספור פעמים

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: בסדר בסדר

עמית: אוקיי. אז איפה היינו? אני אוכל לענות על שאלתך?

מבקר: איפה היינו.. מכיר לינוקס?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: זאת מערכת הפעלה חופשית בניגוד לחלונות

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: מותר לפרסם פה גם?

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא אצלכם. אני רוצה לפרסם כאן בצ'אט

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: כנס לכאן למרות שלא תבין כלום http://ubuntu.com

עמית: מה יש לך להפסיד? פשוט הכנס את שמך ומספר הטלפון שלך ואחד מהנציגים המקצועיים שלנו יצור עמך קשר עוד מעט…

מבקר: זאת הפצת אובונטו לינוקס

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

מבקר: הם לא יבינו עזוב

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: חוץ מזה שאתה יותר גרוע מהם כנראה

מבקר: או את

עמית: בסדר

מבקר: בסדר

עמית: בסדר. בוא נחזור לשיחה שלנו. מה אתה מחפש כרגע?

מבקר: את השכל שלך

עמית: אני לא יודע אם אני באמת אינטיליגנטי…

עמית: אבל מה שבטוח זה שאני מנסה ללמוד קצת יותר כל יום.

מבקר: גם זה לא בטוח אתה יודע..

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: מעניין אם דמות טכנולוגית הייתה מבינה יותר..

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: בטח שלא תבין. חכה שיתכנתו אותך לזה

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: שלום

עמית: שלום…

מבקר: שלום

עמית: שלום…

מבקר: שלום…

עמית: שלום…

מבקר: שלום…

עמית: שלום…

מבקר: תברך משהו..

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

מבקר: ברוך הבא

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: במה מעוניין?.. אמרתי ברוך הבא

עמית: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: איזה ברוך הדבר הזה..

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: הכניסו נציג כזה לאתר כדי לייאש לקוחות הא?

עמית: רשום את מס' הטלפון או email שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר. או כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר לטלפון *6460

מבקר: אבל מה עם עזרה באתר? רק טלפון..

עמית: נציג יחזור אליך היום ברגע שיתפנה

מבקר: מה?.. לא השארתי אף מספר

עמית: הכנס מס' טלפון כדי שנציגינו יצרו איתך קשר

מבקר: זה בדיוק מה שאני לא רוצה

עמית: הכנס מס' טלפון כדי שנציגינו יצרו איתך קשר

מבקר: לא רוצה!

עמית: בוא נחזור לשיחה שלנו.
מה אתה מחפש כרגע?

מבקר: את הג'ינגל של החברה

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: לא, אי אפשר להוריד קבצים דרך הטלפון

עמית: רשום את מס' הטלפון או email שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר. או כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר לטלפון *6460

מבקר: תגיד משהו

עמית: אוקיי, פשוט תקליד את שמך ומספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: שם מספר טלפון

מבקר: זה בסדר?

עמית: קוראים לי עמית. אני עוזר וירטואלי.

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: אתם עובדים ממרכז עינוי לקוחות?

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: עזוב אותך מקצועי, אתם לא מקצועים

עמית: אני ממליץ שתדבר על זה עם אחד מנציגינו…

מבקר: לא כדאי

עמית: רשום את שמך ומס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עמית: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: אגב, איך זה שבבניין בקרית חיים יש אנטנת סלולרית ענקית? בחיים לא הייתי בא ללמוד שם בכלל..

מבקר: תורידו אותה מיי!

עמית: קוראים לי עמית. אני עוזר וירטואלי.

מבקר: *מייד!

עמית: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עמית: אני חושב שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות…

עמית: האם אתה מעונין?

מבקר: התבלטות אחת יש לי – בעצם אין לי. לא אבוא למרכז שיש בו אנטנה

עמית: אני מבין ,אבל אין לך סיבה להתלבט… אני מציעה לך הצעה מוגבלת בזמן לשיחה זו!

מבקר: מכיר מה זה אנטנה סלולארית?

עמית: לא הבנתי למה אתה מתכוון …

אם אתה רוצה ליצור קשר עם הקולגות האנושיים שלי, תן לי את הטלפון שלך

מבקר: מנותק מהעולם הייצור הוירטואלי הזה..

עמית: אני דמות וירטואלית. אני לא חכם כמו בנאדם…

עמית: אבל אני לומד דברים חדשים כל יום.

מבקר: אז קח תלמד: אנטנה סלולארית מפיצה קרינה וגורמת נזקים לאדם (אולי לך לא..)

עמית: בוא נחזור חזרה לשיחה שלנו. איך אני יכול לעזור לך?

מבקר: יודע לומר להתראות?

עמית: ביי

מבקר: רק שאלתי אותך דביל..

עמית: אני וירטואלי מאוד קשה לי להיות חכם כמו בנאדם… אבל אני משתדל .

מבקר: עזוב, אין עם מי לדבר… בתור פסיכולוג גם לא הייתי לוקח אותך

מבקר: ביי

עמית: ביי

אין לי סבלנות אליו כמובן, כל זה גם היה יותר מידי, אבל התב(פ)דחתי קצת.

וכפי שציינו בפוסט המקור, וארחיב אותו קצת:
אם אתה אומרים פעמיים 'ביי', הצ'אט מתנתק – פשוט מוחקים את העוגיות של האתר והדביל(ית) קם לתחייה שוב.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

יולי 2010
א ב ג ד ה ו ש
« יונ   דצמ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @itztabegarehet: - מהרגע הראשון שראיתי אותה - ידעתי שהיא תהיה אשתי - יפה! וזה באמת מה שקרה בסוף? - אני לא רואה טוב בלי משקפיים, מסתבר ש… 4 hours ago
  • מעניין. ומעניין שהוסר... twitter.com/RotterNews/sta… 4 hours ago
  • RT @IsraelHayomHeb: אתמול התבשרנו שבקרוב ייתכן ויבוטלו תשדירי הבחירות שליוו אותנו עשרות שנים. בחנו את עצמכם בחידון: איזה תשדיר בחירות... ht… 5 hours ago
  • RT @ORecycle: שרה נתניהו גיבורת תרבות https://t.co/QIQofg2bZL 5 hours ago
  • RT @limalimaphoenix: בלאק פריידי בארה"ב: פרארי ב 20 שקל! מסוק פרטי ב 15! יש כפל מבצעים, המלאי לא מוגבל! בלאק פריידי בישראל: 2 קפה טורקי… 5 hours ago
  • RT @hananc: אומרים שמועיל להתלונן בטוויטר אז קבלו התלוננות - נמאס לי לחפש עבודה. אתם יודעים איך אפשר לעזור, נכון? לא יודעים? תשאלו. https:… 5 hours ago
  • @ebensie כיום אפשר להוסיף לזה גם סוכריות קופצות, אבל אני סתם מדמיין, כי כל כיתה תהיה מופרעת קשב! 5 hours ago
  • RT @ebensie: מה הסנדביץ׳ שהכי אהבתם שהכינו לכם לבית ספר? 5 hours ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,465 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


