הבלוג של שימי

אייבי & דיל־אקסטרים: 5 הזמנות חדשות

Posted on: 16/04/2010

לא מזמן הזמנתי עוד כמה מוצרים לבית, כמובן מהאינטרנט שהרי בישראל הכל יקר.

המוצרים שהזמנתי הם:
מאיביי:
קרימפר (לוחץ כבלים), ואם תרצו באנגלית Lan Cable Crimper Pliers Tools, כדי ללחוץ את כבל הרשת שנשבר לו הקליפס השקוף,
-הוזמן ב־10/04/10 נשלח יום אחרי, 5.92$.
Punch Down Impact Tool לחיבור כבל רשת לחיבור קרונה,
-הוזמן ב־10/04/10 נשלח יומיים אחרי, 1.58$.
Cable Connector Plug/Boot פלאגים ומגיני כיסוי כדי ללחוץ איתם,
-הוזמן ב־11/04/10 נשלח שלושה ימים אחרי, 4.79$.
מגן מקלדת למחשב הנייד בגודל הכמעט נדיר שיש לי (16-19 אינצ', לי יש באמצע, מסך 17 אינצ'), -הוזמן ב־11/04/10 נשלח שלושה ימים אחרי, 1.49$.

מדיל־אקסטרים:
מברגים מיוחדים ליצרנים שמתחכמים ומייצרים לנו ברגים בעלי "עיצוב מיוחד"..,
6.60$.
טסטר לבדיקת כבל הרשת וגם בדיקת חיבורי USB,
5.99$.
אנטי־סטטי, כלי להסרת מתח סטטי.
2.99$ (x2).
והרי ידוע שהזמנות מהם מתבצעות בחבילות (הכי נוח שיש), אז..
הוזמן ב־11/04/10, נשלח ב־14/04/10. לדעתי קצת יותר מידי זמן, אבל זו הזמנה ראשונה מהם.

ועכשיו להערות:

איביי:
מלבד השולח ששלח אחרי יום אני קצת התאכזבתי מהאחרים, כי לקח להם די הרבה זמן כדי לשלוח..
להפתעתי הבאמת רבה, מוכר אחד הפתיע אותי עד מאד (המגן למקלדת) ושלח תמונה של המוצר ששלח אליי.
אם תשאלו אותי, מעולם לא ראיתי כזה שירות, כן, אפילו צילום החבילה שלי ושליחה שלו בדוא"ל עושים את השירות להרבה יותר נעים.
אני אשקול אם לקנות ממנו עוד דברים 🙂
בנוסף לזאת, אותו המוכר נתן לי מספר מעקב, כלומר חצי מעקב. לא, לא הבנתם נכון, מספר מעקב לתמונה שלי…
קצת מאכזב, אבל זה בסדר, השילוח חינם ואני לא מצפה ליותר מידי.

שם המשתמש של המוכר הוא eachdesk, וזה ה"עולם" שלו.

דיל־אקסטרים:
כפי שציינתי מקודם, נושא החבילות הוא משמעותי בשבילי (ואני מניח שגם בשביל כולם).
במקום לקבל ארבעה חבילות ממקומות שונים + העיקוב הצפוי במכס (+הרגליים והידיים בדואר ישראל שלא ממש יודעים איפה כל חבילה נמצאת), אני יכול לקבל את כל המוצרים בחבילה אחת בודדת.
אז כן, אם אני מוצא את אותם המוצרים בדיל־אקסטרים במחירים סבירים אני בהחלט אזמין אותם משם,
מוצרים שדי יקרים אצלהם אני אזמין מאיביי במחיר הנמוך ביותר, פשוט חבל להוסיף כסף רק כדי שיהיה באותה החבילה.
וזה מה שקרה לי עם הטסטר, הזמנתי אותו מדיל־אקסטרים רק בגלל שיהיה בחבילה, אבל דולר אחד, שני דולר זה סביר,
אבא רצה לא אני אשם 🙂

עכשיו מה שנותר זה לחכות למוצרים ולקוות שהם לא יתעכבו במכס ושיהיה למוכסים מצב רוח טוב ושלא ישימו עין על החבילות שלי (ואם כן, אז שיחתימו ללא צורך בעמלות), וכמובן שהם יגיעו בשלום למחוז חפצם ושנוכל לקבל אותם בלי בעיות.
אה כמעט שכחתי, הזמן הוא לפחות חודש, חודש וחצי. אם אתם שואלים אותי בקשר לדואר בישראל, אני מעדיף לעבור לחו"ל כדי לקבל סחורה בתוך פחות משבוע,
ואפילו לפתוח עסק קטן באינטרנט – לא, כאן זה לא אפשרי, אלא אם כן יש לכם כוח לרוץ לדואר כמו הצבי הדוהר (סליחה סליחה, הצבי האיטי ביותר!).

החודש הזה אכן יהיה חודש ניסויי לחיצת כבלים 🙂
החיסכון כאן הוא ברור, אני אמנם קונה טיפה ביוקר את הציוד לכבול כבלים (וכאן בישראל המחיר עוד קופץ לציוד הזה..),
אך חוסך כסף לפעמים הבאות במקרה ויישבר לי עוד קליפס (הרי על כל שבירה כזו אני לא אלך לקנות כבל חדש…)

הקניה הקטנה הבאה תהיה בטוח קנייה לפלאגים עבור הטלפון 🙂
גם בטלפונים הכל כבר שבור והרסנו טלפונים על ידי זה שהברגנו להם טוב את החיבור…
כבל הרשת הוא הרבה יותר דחוף מאשר הטלפון, מתנתק לי כל פעם החיבור אם אני טיפה נוגע בכבל.

7 תגובות to "אייבי & דיל־אקסטרים: 5 הזמנות חדשות"

העיקר שתדע איך לחווט את כל הכבלים…
(ואם לא אז חפש בגוגל "מדריך כבילה")
1-2-3-6 וכו'…
גם אני עשיתי לבד את הכבלים אצלי, באורכים לא סטנדרטים בעליל, כי ויתרתי על חיבור אלחוטי בבית.

אהבתי

כבר מצאתי, אפילו מצאתי גם סרטון וידיאו HD שמראה הכל (חוץ מזה שיש עוד המון סרטונים :)). אני מאמין שאצליח.
כבל טלפון זה פשוט ארבעה חוטים (או אפילו שניים), זה לדעתי הכי פשוט.

אהבתי

היי שימי, רק בבקשה תתקן "חמש" ולא חמישה, זהה ממש מפריע בעין =\

אהבתי

הזמנה זה נקבה, מה הבעיה עם זה?..
נו, טוב 😃

אהבתי

היי,
גם אני התמכרתי לדיל אקסטרים ואיביי 😦
המחירים כל כך זולים שם , באיביי קניתי גם מוצרים בסנטים בודדים (במכירות פומביות) !!!

מניסיון המכס לא מתעסק עם חבילות קטנות או עם מוצרים שנראים לו פחות מ 50$.

אשמח אם תוכל לתרום קצת ולכתוב סיקור קצר על המוצרים שקנית בדיל אקסטרים באתר שהקמתי dxrev.co.il

אה כן ובנקבה – אחת, שתיים, שלוש, ארבע, חמש 🙂

אהבתי

האתר נראה נחמד מאד, בהחלט אשמח לשתף פעולה.
תודה על ההזמנה לאתר.

אהבתי

קריאת ספרים היא בילוי נהדר שמקדם חשיבה דמיון נותן לך שיחה נהדר המתנע, אבל זה יכול להיות קשה לדעת היכן להתחיל. רשימות קריאה יכולה לעזור לך לשמור התמקד בקריאה שלך להניע אותך לקרוא יותר ממה שאתה יכול אחרת. אתה צריך לדעת איך לבחור ספרים כי תוכל ליהנות וליצור רשימה שימושית, קריאה מרתק ומהנה. לפי רשימה זו הקריאה, תוכלו למצוא זה יעיל לקרוא. ספרים הם באמת ספרים הם לא הקישוט בבית שלךהחדר.

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

אפריל 2010
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ   מאי »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @itztabegarehet: - מהרגע הראשון שראיתי אותה - ידעתי שהיא תהיה אשתי - יפה! וזה באמת מה שקרה בסוף? - אני לא רואה טוב בלי משקפיים, מסתבר ש… 3 hours ago
  • מעניין. ומעניין שהוסר... twitter.com/RotterNews/sta… 4 hours ago
  • RT @IsraelHayomHeb: אתמול התבשרנו שבקרוב ייתכן ויבוטלו תשדירי הבחירות שליוו אותנו עשרות שנים. בחנו את עצמכם בחידון: איזה תשדיר בחירות... ht… 5 hours ago
  • RT @ORecycle: שרה נתניהו גיבורת תרבות https://t.co/QIQofg2bZL 5 hours ago
  • RT @limalimaphoenix: בלאק פריידי בארה"ב: פרארי ב 20 שקל! מסוק פרטי ב 15! יש כפל מבצעים, המלאי לא מוגבל! בלאק פריידי בישראל: 2 קפה טורקי… 5 hours ago
  • RT @hananc: אומרים שמועיל להתלונן בטוויטר אז קבלו התלוננות - נמאס לי לחפש עבודה. אתם יודעים איך אפשר לעזור, נכון? לא יודעים? תשאלו. https:… 5 hours ago
  • @ebensie כיום אפשר להוסיף לזה גם סוכריות קופצות, אבל אני סתם מדמיין, כי כל כיתה תהיה מופרעת קשב! 5 hours ago
  • RT @ebensie: מה הסנדביץ׳ שהכי אהבתם שהכינו לכם לבית ספר? 5 hours ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,464 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


