הבלוג של שימי

האם בטוח לעדכן תוכנת קושחה באייפוד דרך מכונה וירטואלית? ממש לא!

Posted on: 05/04/2010

אזהרה, פשוטה כמשמעה, לא לעדכן גרסת קושחה לנגני אייפוד דרך מכונה וירטואלית! היא פשוט לא מסוגלת לעגן את הנגן במצב שחזור.

המקרה שלי הוא על אייפוד טאצ', אז כמובן שכל המתבססים עליו חלים על מקרה זה. כלומר, המכשירים הנ"ל:
Apple iPhone/iPod Touch/iPad/iPotz (המכשיר האחרון ייוצר בקרוב, לא מכירים אייפוץ'? ;))

ועכשיו באופן מורחב יותר מהמקרה שלי שקרה לפני מספר שעות:

ניסיתי לפני מספר שעות* לשדרג מהמכונה הוירטואלית (וירטואל בוקס) את האייפוד טאצ' שלי, ההתקנה נכשלה והמכשיר נכנס למצב שחזור, הייתי חייב לעבור לווינדוס מותקן פיזית כדי לתקן את המצב..
מה זה אומר לתקן? כל התכנים נמחקו (על ידי זה שחייבים לצרוב תוכנת קושחה, אחרת לא ניתן לצאת ממצב השחזור ונשארים עם מכשיר לא פעיל), ושחזרתי את הכל עד עכשיו.
למזלי היו לי את קבצי ההתקנה של התוכנות (ולמת(ע)קשים להבין, ה"אפפס" האלה..), אבל לצורך זה צריך לשייך את המחשב לחשבון של אפל אחרת לא יותקן כלום כי אין רישיונות (יש הגנה וצריך להזהות כדי להשתמש, וכל זה פר קובץ כמובן).

כרגע הכל חזר באופן מושלם למצבו הרגיל, כמעט, כי לפני המקרה האייפוד שלי גם היה פרוץ.
ואם אתם שואלים "למה פרוץ?" הרי לכם התשובה:
זה התחיל בזה שאני לא יכול ללא ריבוי משימות – מה שכן אפשרי להתקין אחרי פריצה (ואין לי מושג למה אפל לא מכניסים את האפשרות ישירות לקושחה שלהם..),
לאחר מכן כמובן שהרחבתי את אופקיי והתקנתי דברים נוספים – כמו עיצוב, תוסף הורדות לדפדפן, שאר הרחבת אפשרויות לאייפוד, וכו'.
אני לא מאלה שמרבים להשתמש, המושג "מרחיב את אופקיי" הוא בכוונה צרה יותר, יש לי הרבה מאד תכנים מחנות התוכנות המקוונת (אגב, מאד הייתי שמח שתהיה גם חנות מוסיקה לישראל) מאשר תכנים "פרוצים" (תכנים שלא נכנסים עקב המגבלות של אפל. רק דעו לכם, מדובר על שני אפשרויות למנהלי חבילות ושניהם פועלים עם חבילות deb כן כן :)).

ושכחתי לספר לכם בכלל מעיין בא בכלל האייפוד הזה, מודה ששכחתי..
בקצרה אפשר להגיד זאת כך: אבא זכה בהגרלת המנויים של מפעל הפייס.
ובטיפה אירוך: אחרי ששרף מאות, אם לא אלפי שקלים, אז זכה באייפוד.
יש לי ססמא למפעל הזה, המדבב של לאקי, תשנן אותו טוב: מפעל הפיס – כל, אבל כל המשפחה טועה (וגם כל המדינה – מילא אם הייתי יודע בוודאות שהכסף זורם לפרוייקטים קהילתיים.. אצלהם הפרוייקט הוא להכניס את הכסף ישירות לכיס המנהלים
כי אי אפשר לדעת בוודאות מה הולך שם בהחלטות ולמי הולך הכסף…) כשאין כסף כך רואים את המצב, אבל אם תורמים את הכסף זה בהחלט משמעותי לאחרים
(ואני לא יכול להגיד שלא קמים בניינים חדשים בתרומתם, עכשיו לאט לאט מסתיים בניית מרכז לימודים אצלנו בקרייה).

*למעשה כל השעות שבהן לא הייתי בצ'אט של אובונטו ישראל, אם נרצה להיות מדוייקים יותר :),שעות לא מדדתי.
**תיקון טעות, כשעכשיו אני נזכר, בכלל מדובר על זה שמאתמול בלילה כל הבלאגן התחיל – הסבכות ארוכה הייתה לי.. 😦

4 תגובות to "האם בטוח לעדכן תוכנת קושחה באייפוד דרך מכונה וירטואלית? ממש לא!"

אני ממש לא מסכים אית בקשר להכפשת מנהלי מפעל הפיס.
*כל הזמן* קמים בניינים ודברים של מפעל הפיס, הם תורמים הרבה מאוד.

אהבתי

טוב.. לפחות כך אני מקווה.
בניינים ודברים כאלה כן, רק שלא ילך לפרסום הלוטו עצמו (למרות שיש הקשר ביניהם)..

עידנתי גם את החלק הזה שלא יישמע יותר מידי לא נחמד,
זה לא שאני ממש נגד, תלוי באיזו ראייה מסתכלים על זה.

אהבתי

הרבה מאוד כסף הולך במפעל הפיס על משכורות,מצד שני נותנים לוטו גרוע במיוחד לוטו שצריך 4 פרסים של 3/6 רק לכיסוי מחיר טופס מלא של 14
כל הכפשה של המונופול העושק מוצדקת.

אהבתי

התגובות לכאן ולכאן – תלוי מאיזה זווית רואים את העניין.

יש לוירטואל בוקס מערכת באגים? חשבתי לדווח להם,
אולי אפשרי לעגן את הנגן במצב שחזור..

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

אפריל 2010
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ   מאי »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @itztabegarehet: - מהרגע הראשון שראיתי אותה - ידעתי שהיא תהיה אשתי - יפה! וזה באמת מה שקרה בסוף? - אני לא רואה טוב בלי משקפיים, מסתבר ש… 3 hours ago
  • מעניין. ומעניין שהוסר... twitter.com/RotterNews/sta… 4 hours ago
  • RT @IsraelHayomHeb: אתמול התבשרנו שבקרוב ייתכן ויבוטלו תשדירי הבחירות שליוו אותנו עשרות שנים. בחנו את עצמכם בחידון: איזה תשדיר בחירות... ht… 5 hours ago
  • RT @ORecycle: שרה נתניהו גיבורת תרבות https://t.co/QIQofg2bZL 5 hours ago
  • RT @limalimaphoenix: בלאק פריידי בארה"ב: פרארי ב 20 שקל! מסוק פרטי ב 15! יש כפל מבצעים, המלאי לא מוגבל! בלאק פריידי בישראל: 2 קפה טורקי… 5 hours ago
  • RT @hananc: אומרים שמועיל להתלונן בטוויטר אז קבלו התלוננות - נמאס לי לחפש עבודה. אתם יודעים איך אפשר לעזור, נכון? לא יודעים? תשאלו. https:… 5 hours ago
  • @ebensie כיום אפשר להוסיף לזה גם סוכריות קופצות, אבל אני סתם מדמיין, כי כל כיתה תהיה מופרעת קשב! 5 hours ago
  • RT @ebensie: מה הסנדביץ׳ שהכי אהבתם שהכינו לכם לבית ספר? 5 hours ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,464 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


