הבלוג של שימי

מקרה על סוס שיצא ממחילתו המשונה לעבר הכביש

Posted on: 05/04/2010

כותרת אמנם מעניינת, אבל סיפור עצוב (ואם אתם שואלים את עצמכם, זה מקרה אישי).

המקרה קרה ביום שישי האחרון (02/04/2010) בסביבות שעה 23:30.
המקום הוא בשכונת צור שלום בקרית ביאליק באזור השוק.
יצאנו שלושה לדרך, אני, חבר, ואבא (שנוהג) – יצאנו לעבר תחנת הדלק שבמקום כדי לקנות אוכל (בסוף לא היה כלום, פסח..),
בדרך חזרה הרחנו מכיוון השוק ריח שריפה (אזור מועד לשריפות שכבר הייתה שם בעבר שריפה), אני והחבר הלכנו לבדוק,
אני בגדר הקדמית והחבר הלך לבדוק מבפנים (יש שם שער שמכסה את כל הכניסה, אך השאירו מקום צר לא סגור) – וכאן מתחיל הסיפור עם הסוס.

פתאום הגיח סוס מתוך מתחם החנייה (יצא כמובן מתוך הפתח הלא סגור), שגם לא סגור לעבר היער מאחור,
החבר נעמד במקום ואני מתוך לחץ ברחתי על נפשי לכיוון המכונית שבצד הדרך.
אני נפלתי כולי על הכביש (ומזלי שקצת לפני שפת המדרכה), הנפילה הייתה מרוב הלחץ, פשוט לא הצלחתי לרוץ יותר..
את הנפילה הרגשתי כנראה קצת יותר חלש ממה שהייתי אמור לחוות, פשוט איבדתי חצי תחושה.
חזרתי למכונית כשאני פצוע ואפילו לא שמתי לב שהמשקפיים נשארו על הכביש (אבא הביא לי אותם),
הפצעים היו חלקן עם דם – נפצעתי בידיים, רגליים, ובמותניים, בראש לא מזלי לא.

אגב, בזמן שרצתי לעבר הצד, ראיתי את הסוס רץ לעברי אך פתאום שינה מסלול (למזלי!) ורץ בכביש הישר.
אולי תידלק בתחנת הדלק, אבל הכביש מוביל ישירות לכביש הראשי (חיפה-עכו).
איפה הסוס עכשיו ומה איתו, אין לי מושג, אבל דווח למוקד העירוני.

כמובן שחזרנו הביתה מהר כדי לבצע טיפול, אבא נתן לי צמר גפן עם מי חמצן (האמת שאין לי מושג למה זה טוב..), אח"כ עם אלכוהול כמובן, ולאחר מכן עם יוד, ולבסוף חבש אותי.
לאחר מכן גם התקשרנו למוקד שירותי בריאות כללית כדי לקבל שירות מאחות (שירות שפעיל 24 שעות);
בהתקשרות למוקד נשמעים קודם כל פרסומות (בחייכם כללית, אל תפרסמו את השירותים שלכם, קודם השמיעו מידע למקרי חירום! המתקשר בשעות הלילה מת מכאבים ובטוח לא יכול לגשת לאתר האינטרנט שלכם! מה גם שאף מחלקה אחרת מלבד שירותי חירום לא פועלים בלילה!),
לאחר מכן גם שירות האחיות היה קצת תפוס ולקח די הרבה זמן למענה (ודווקא להתקשר למגן-דוד-אדום לא חשבתי…),
מה שטוב במוקד זה שהם רושמים שם את כל הפרטים ומכניסים למערכת כדי שיהיה מעודכן לרופא מתי שמגיעים לטיפול.

היום אבא התקשר לביטוח AIG, שירות הלוקוחות לא עובד, גם מחלקת התביעות לא אך במחלקת התביעות השאירו מספר חירום להתקשרות,
מה אתם חושבים שהיה במוקד החירום? תיקוני צנרת, ותאונות דרכים – ואף מילה על תאונות אישיות.
לחצנו כדי להגיע לתאונות הדרכים (אגב, אם לא מקישים כלום מגיעים ישירות לתיקוני הצנרת), והם באמת לא יכולים לעזור במקרים כאלה.
למזלי בעת ההתקשרות לא היה המקרה, אך מה היו עושים במוקד כשבאמת מדובר במקרה חירום וחשש לחיים? מעיפים אותי?..
אני הייתי מתנתק מהם רק בגלל הדבר הקטן הזה – אי הפעלת מוקד חירום לתאונות אישיות. זאת פשוט בושה לחברה שכזו.
והנה עוד סיבה להתנתק – לא יהיה שום סיכוי שתוכל לתבוע אותם באותו זמן המקרה, כי הם פשוט לא עובדים בחגים.

לביטוח כלל עוד לא התקשרנו – כלל, אם אני זוכר נכון, הוא התשתית לביטוחי המושלם של הכללית.
לאחרונה גם הצטרפנו לביטוח כללית מושלם פלטיניום. נראה אם הוא באמת מושלם ואם הוא באמת פלטיניום (או רק תשלום פלטיניום למנהלים הבכירים של הכללית).

ואם אתם שואלים לגבי מחילתו המשונה של הסוס,
הדבר היחיד שעולה לי בראש הוא שגרים שם אנשים באוהלים עם סוסים,
אחרת, לא מוצא למה יש שם סוסים בלילה שמסתובבים לבד…

בנוסף לפוסט זה אכתוב כמובן מכתב לעירייה שתטפל בנושא הזה,
אדרוש לדון על זה בישיבות ולראות את פרוטוקול הישיבה לאחר שהתקיימה.
וכל זה ללא פרטי הזדהות
(אני לא צריך אף כותרות לעניין הזה, לא להפיץ את העניין הזה לשום כלי תקשורת! סך הכל עניין אישי שמקווה שייפתור ולא ייקרה שוב).
אחרי שידונו על המקרה הזה, אני די בטוח שמצלמת האבטחה הראשונה בעיר תהיה באותו האזור.

2 תגובות to "מקרה על סוס שיצא ממחילתו המשונה לעבר הכביש"

כמו שאמרתי לך באופן קצת יותר פרטי, שתהיה לך החלמה מהירה!

אהבתי

תודה תודה!

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

אפריל 2010
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ   מאי »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @t_hrice: אם כל אחד מאיתנו היה רואה בעצמו את כל הטוב שהוא בקלות רואה באחרים כאן... נדמה לי שהיינו הרבה יותר אהובים ומאושרים. 20 hours ago
  • RT @sher66sher: - מה הכנת לי לארוחת ערב? - את המזוודות 20 hours ago
  • @Dr_shpitzi @ShaiCohen13 רוטר. גם שם לא תמיד בטוחים, אבל הם הכי מידיים. חבל שכדי לכתוב צריך מינוי... אקסקלוסיבי משהו.. 20 hours ago
  • אני מרגיש בר מזל שאין כאן כלום, אבל זוכר טוב מאד את מלחמת לבנון השנייה עד כמה זה היה נורא, וכואב לי עליהם שם בדרום.… twitter.com/i/web/status/9… 20 hours ago
  • כאן @kann ממליץ בחום להפעיל את מערכת ההתראה של פיקוד העורף בכל ערוצי התקשורת (טלוויזיה ותחנות הרדיו, באינטרנט כבר י… twitter.com/i/web/status/9… 21 hours ago
  • אולי פשוט כדאי להוריד את עזה לקרקעית הים... https://t.co/CbDwSrwPIc 21 hours ago
  • RT @PikudHaoref1: עדכון: בהמשך לאזעקת צבע אדום שנשמעה בעוטף עזה, זוהו שני שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. twitter.com/PikudHaoref1/s… 21 hours ago
  • @adihasid סליחה, שפני סלע. העלבתי אחד מהם. 1 day ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,517 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


