הבלוג של שימי

הצעות בשירות לקוחות 'וואלה! שופס'? קבל ביטול עם תשובה ידועה

Posted on: 21/03/2010

לפני זמן מה שלחתי הצעת ייעול לשירות הלקוחות של 'וואלה! שופס' דרך מערכת ההודעות החדשה באתר,
התשובה שנתקבלה היא לא אחרת מאשר תשובה ששיננו טוב למענה ללקוחות (מזלזל ביותר כאשר מדובר במכתב שהושקע בו זמן ומאמץ רב…)

המכתב, שנשלח בתאריך 26/08/09 (שעה 06:29):

שלום, שמי שימי אני רוצה להפנות את תשומת ליבם של מפתחי האתר (ובתקווה והודעה זו תעובר לצוות לצורך בדיקה!). בהזמנות מוצרים באתר, בעיקר הזמנות מאוד קטנות (כמו רכישת DVD), נאלצים לשלם עבור כל דיסק ודיסק דמי משלוח גם כאשר כל הדיסקים למעשה נשלחים באריזה אחת, בדמי משלוח יחיד עבור כל המשלוח, וכאשר ספק הדיסקים הוא אותו ספק. מה שגורר המון תסכול מהזמנות המוצרים הנ"ל… וחבל! מה שאני מציע לצוות הטכני של האתר הוא: לפתוח סל קניות כמקובל בסטנדרט אתרי הקניות בארץ ובעולם. כך לא נצטרך כל הזמנת כמה מוצרים להתקשר לשירות הלקוחות כדי לבטל את החיוב המיותר והמסורבל. אפשרי בהחלט לשלב דרגות ומוצרים לפי קרטריונים (סינון), ולבחור איזה מהמוצרים נשלח בחבילה אחת ומאותו הספק (שהרי ברור שמקרר לא יגיע בהזמנה אחת, מה שנכון להזמנת DVD..) למען הסר ספק – בהזמנתי לפני מספר דקות ברכישת DVD חוייבתי ביותר מ- 50 שקלים עבור משלוח לחמישה דיסקים. המשלוח הוא 9 שקלים אצל ספק NMC בדוק. לצערי, בהזמנת דיסקים אני מעדיף לשלם באתר הספק (NMC) מאשר כאן… -אגב, באתר NMC בסל הקניות יש גם אופציית עדכון הלקוח באם החבילה כבר נשלחה/נמסרה/הגיעה ליעדה. נחמד אם גם פה תהיה את האופציה הזו בסל הקניות. *רק רציתי שתדעו מה הוא סדר הגודל עבור הזמנה שלא עוברת דרך סל קניות מסודר ונורמלי. ההצעה לדעתי טובה. ועוד הצעה, גם די חשובה: בכל המקומות באתר (כולל האתר הישן של אן.אם.סי http://www.wallashops.co.il/shopmind_sites/globus_united שלדעתי היה אמור כבר לעבור לאתר הראשי…) בשדות הזיהוי של תעודת הזהות, להסתיר את המספר כסיססמא, או אם ישנה אפשרות כזו והיא יותר טובה, שכן ייראו את המספר אך לתת פונקציה לתיבה שלא תוכל לשמור את המספר בזכרון הדפדפן מחשש לפרטיות (ואכן יש חשש כבד מאוד, מספיק שמישהו נכנס [אם יודע את הפרטים] באמצעות שם משתמש וסיסמא, בעמוד הבא כבר של הזמנת המוצר נשאר רק לבחור תשלום ללחוץ פעמיים על התיבה והופ עולה המספר… אי אפשר להסתמך כאן על הדפדפן הרי) אגב, תתחדשו (בעצם אנחנו הלקוחות אמורים להתחדש(: )על מערכת ההודעות החדשה. ולא יזיק אם תהיה אפשרות גם לכתוב ישירות למחלקה הטכנית! בעיקר בגלל שאין לכם בעיות באתר עם דפדפן פיירפוקס, אני משער שלא יהיו הרבה תלונות (אבל לדעתי עם סל הקניות כן… כי זה דבר מאוד חשוב). חשוב לי לציין שאני קונה אך ורק באתר זה, היות והוא האמין עליי ביותר מכל אתר אינטרנט אחר בישראל. כשממשקיעים באתר וברצונות של הלקוחות, כך יירבו לקוחות נוספים באתר; שירות טוב עושה רק טוב (וזה נכון לכל המחלקות). שתי שאלות קטנטנות: האם חשבתם כבר על רעיון סל הקניות ? האם במקרה אתם כבר עובדים על אחד כזה או מתכונן ? -ובתקווה שהודעתי תמריץ אתכם על החלטה שכזו (; מצפה לתגובה מהמחלקה הטכנית על דבריי. בברכת שנה טובה ומתוקה, מלאה באהבה, שימי.

ההדגשות הן שלי ובמיוחד לבלוג,
אבל נראה שהבנתם כבר לפי סידור הטקסט, המערכת שלהם לא תומכת אפילו בזה (אז לא נגיד מילה על עיצוב טקסט)…
ההודעה בשליחתה הייתה מסודרת להפליא.

אז כפי שקראתם (או ציפיתם שאכתוב תקציר :)), הצעתי בהצעה את הדברים האלו:
סל קניות חכם ותוחכם שמסונן לפי הצרכים שלהם, העברת האתר הישן של אן.אמ.סי לאתר הראשי (צויין כדרך אגב), ושינוי ממש קטנטן לצורכי בטיחות – שינוי ערך שדה משדה רגיל לשדה סיסמא – עד היום המצב בשדה הזה לא השתנה וניתן להזדהות בקלות…
וכפי ששמתם לב, ממש בתחילת דבריי ציינתי להעביר את המכתב הלאה לצוות הפיתוח,
אף אחת מנותנות השירות שהגיבו לי לא העבירו את ההצעה הלאה – מה לי יש להגיד? מאד חבל, הפעם נקווה שמישהו מהם יגיע לפוסט זה רק בגלל שהעצלניות שם לא יכלו להעביר הלאה את ההצעה.

תגובות:

08:51 27/08/09

שימי מררו שלום רב,

ברכישות המבוצעות באתר מתומחר כל מוצר עם השילוח שלו. אשר על כן הזמנה של מספר מוצרים מתאפשרת באמצעות ביצוע מספר הזמנות. חשוב לדעת, כי אנו משלחים את המוצרים עם מגוון רחב מאד של חברות שילוח, אשר אינן נוהגות לאחד תחת משלוח אחד יותר מחבילה אחת. זאת מחשש לאיבוד חבילות, תלונות לקוחות שקיבלו מוצר אחד במקום שנים בתוך האריזה, והצורך בתפעול חריג ומיוחד הדורש גם אריזות מיוחדות / קשירת חבילה אחת לשניה וכיוצ"ב שאינן מצויות בשימוש.
בנוגע להערתך הנוספת- ניתן להסתיר את פרטי כרטיס האשראי ברכישות עתידיות- אופציה כזו קיימת בטופס ההזמנה.
נשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד ולראותך באתר שוב,
הילה, צוות וואלה! שופס

זה נכון שישנה אפשרות להסתיר את פרטי כרטיס האשראי (וגם יותר בטוח),
אך מה הבעיה להגיד לצוות הפיתוח לשנות מאפיין פשוט ביותר בשדה הסיסמא?

הגיעה גם הודעה שלא איחרה לבוא (ועוד איחרה, הסתכלו על התאריך):
14:03 08/09/09

שימי מררו שלום רב,

ברכישות המבוצעות באתר מתומחר כל מוצר עם השילוח שלו. אשר על כן הזמנה של מספר מוצרים מתאפשרת באמצעות ביצוע מספר הזמנות. חשוב לדעת, כי אנו משלחים את המוצרים עם מגוון רחב מאד של חברות שילוח, אשר אינן נוהגות לאחד תחת משלוח אחד יותר מחבילה אחת. זאת מחשש לאיבוד חבילות, תלונות לקוחות שקיבלו מוצר אחד במקום שנים בתוך האריזה, והצורך בתפעול חריג ומיוחד הדורש גם אריזות מיוחדות / קשירת חבילה אחת לשניה וכיוצ"ב שאינן מצויות בשימוש.
נשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד ולראותך באתר שוב,
אניטה, צוות וואלה! שופס

האניטה פללי הזו בכלל נראית שנחתה מעולם אחר.. לא התייחסה אפילו לשאר הפרטים מלבד שילוח.

חברה יקרה (לא במובן הכספי, שם אתם בסדר. בסדר כל עוד כל ישראלים יקרים וגנבים), תדאגו לנציגים איכותיים ולא כאלה שאין להם סבלנות ללקוח,
את שלי כבר עשיתי במכתב, במילות הסיום.

מודעות פרסומת

1 Response to "הצעות בשירות לקוחות 'וואלה! שופס'? קבל ביטול עם תשובה ידועה"

רק נזכרתי לכתוב על זה בבלוג, וכבר, בבעיה האחרונה שלי (על כך כתיבתי בטוויטר) נכתבה אותה תגובה.
החבל כאן הוא שזו אותה נציגה שדיברנו איתה… לא לומדים מטעויות שם.

מנציגה אחרת דווקא הייתה תשובה עם פנייה אישית ולעניין.

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

מרץ 2010
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

הציוצים הקטנים שלי

  • @itztabegarehet סידרתי, סידרתי יא בן 😉! עדיין חוסך באיטרטנט... 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: - מה נעשה באירוע קבוצה? - זו הפתעה :) - אז תגיד חדר בריחה 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: כשהמילניאלים יזדקנו הם יעזרו במקל סלפי 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: הזמן המומלץ לשטיפת ידיים ביציאה מהשירותים הוא שלושים שניות וזו הסיבה שהברזים האוטומטיים נפתחים לארבע ננו שניות 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: אנשים שמשתמשים בעגלת התינוק שלהם בתור מפלסת 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: נהג אוטובוס: יש בעיה בברקסים מוסכניק: מה, כשאתה לוחץ ברקס כולם לא עפים קדימה ושוברים את כל העצמות? נהג: כן מוסכניק: בסד… 4 weeks ago
  • RT @ZeOneGod: מפעילים את הערוץ מחדש. מופע השוליים חוזר עם תכנים חדשים. התוכנית הראשונה היא של אמילי (הבת שלי) ושלי. youtu.be/hN8QnwYR4hc 2 months ago
  • RT @YaelCohenParan: פניתי בדרישה בהולה לשר דרעי שיעצור את קידום החוק הביומטרי. לא ייתכן שנצביע כאן היום.מה שהוצג כאן שקרי. בחצות נשלחו אלי… 2 months ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,331 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


%d בלוגרים אהבו את זה: