הבלוג של שימי

בקשה נואשת להצלת חיים

Posted on: 22/09/2009

המשתמשת ISKABELKA בפורום HttpShare פונה נואשות להצלת חיי אימה.
הילדה היא בת 12 וזה נושא מאוד כאוב מפני שהיא ילדה יחידה ואביה נפטר…

זהו לשון פנייתה:

שלום לכם ,אני פונה אליכם בבקשת עזרה .
לפני כשנה וחצי אימי חלתה בסרטן ,היא עברה 3 ניתוחים , 7אשפוזים ,כימותרפיה .ולעשות את הסיפור שלי קצר , נכון לעכשיו אני קונה לאימי המון תרופות שהם מחוץ לסל הבריאות , הסכומים של תרופות פשוט מטורפים – לחודש מגיעים לכמה אלפי שקלים .

 

ניתן גם לתרום בכרטיס אשראי בטלפון: 03-5792220 ( עבור קרן של קורוצ’קין רימה ) .

או לשלוח ש’ק למוטב בלבד לפקודת קרן ע"ש קורוצקין רימה.
לת.ד. 6782 רמת-גן 52167.

 

איך אני אומרת ,
אני צריכה לעמוד ליד הקבר שלה ,
שהיא תדע שאני עשיתי את כל 100 אחוז שיכולתי בשבילה .

יהיה לך יותר קל " .

איך אני מגיבה לזה ?


נכון להיום – אימי לוקחת 45 כדורים ליום + זריקות פעמיים בשבוע כדי להמשיך לחיות ,כדי להמשיך להחזיק מעמד .
אני בת יחידה , אבא שלי נפטר לפני 14 שנה.
בנוסף גם לתרופות ,לאימי הפסיק לעבוד מכשיר שמיעה שלה ואין לנו אפשרות לרכוש חדש .
גם אחרי ההנחה של מושלם , עדיין נשאר סכום של 4000 שקל שצריך כדי לקנות מכשיר שמיעה חדש .
נכון לעכשיו אימי לא יכולה לשמוע אותי בכלל , היא כל הזמן לבד בבית , בלי מטפלת ואני אפילו
לא יכולה להתקשר אליה ולשאול האם הכול בסדר איתה .

בגלל ההוצאות הגדולות על תרופות של אימי, הגענו למצב מאוד קשה , שאפילו אין לנו אוכל בבית .
כל האחריות על אימי נופלת אלי.
אני נואשת ומבקשת מ
כם עזרה .אני פתחתי לאימי קרן לתרומות בארגון "חברים לרפואה".
קרן זו עבור תרופות של אימי לסרטן, שמחזיקות אותה בחייים.

http://www.haverim.org.il/funds/one_fund/52.htm

את תרומתכם ניתן להעביר ל קרן מיוחדת שהוקמה עבור קורוצקין רימה .
בבנק לאומי
סניף 856
ח-ן 30241/57
 
כל תרומה מוכרת למס.

אני צריכה להחזיק את אימי בחיים , כמה שניתן ולהילחם עד הסוף .
כל שקל ייתן לאימי עוד שעה ועוד יום של חיים .
המצב מאוד קשה,ואני נלחמת כל יום מחדש .

אני לא יכולה לעמוד בהוצאות המטורפות של תרופות שמחזיקות את אימי בחיים .
גם אם יש אפשרות להפיץ את הקישור בין החברים , אולי ללימודים , לעבודה ?
מספיק שיתנו שקל אחד כל אחד , זה ייתן לאימי עוד יום של חיים.

הפחד הכי גדול שלי , שאימי תמות רק בגלל שלא היה לי כסף לקנות לאימי תרופות שהיא צריכה .
בבקשה , אל תתנו לאימי למות .

אם יש צורך , אני אשלח לכם מסמכים רפואיים של אימי , לפי בקשתכם .

אם זה ייתן לאימי עוד יום של חיים , אז התברכנו …

תודה רבה לכם , מכל הלב .
בשמי ובשם אימי


לא מזמן נסעתי עם אימי לאיזה בדיקה, והיא הסתכלה לי לעיניים ואמרה לי :

כשאני לא יהיה –
אני פשוט נואשת מבקשת את עזרתכם.

 

אציין שלא חקרתי את הנושא (תוכלו להציץ בתוצאות גוגל, אין ספק שהיא נואשת), מיד בתום קריאת ההודעה החלטתי לפרסמה בבלוג.

היא נראית ממש נואשת; במקרה ראיתי את ההודעה הנ"ל בפורום הורדת תוכנות, זה מקרה לא רגיל וכנראה החליטו להשאיר את ההודעה במקומה, בדר"כ לא אמורות להיות כאלה הודעות..

באם אתם תוהים האמם לתרום, קישור שבו תגובה מהילדה שבו היא מסבירה את עצמה.

אקשר לפוסט זה גם מהרשתות החברתיות שאני חבר בהן.

מאחל רק טוב למשפחה ולכל בני הבית. באהבה.

3 תגובות to "בקשה נואשת להצלת חיים"

אתה בטוח שהיא בת 12?
אם כך, איך ייתכן שאביה נפטר לפני 14 שנה?

אהבתי

אני לא בטוח, הגיל הוא זה שרשום בפרופיל הפורום שלה…
אבל יש משהו בזה…

היא נולדה בשנת 1997 (אם הגיל נכון), אביה נפטר בשנת 1995. עוד לא חשבו עליה בכלל!

וואי, איך נפלתי עמוק בתרמית..
הסיפור בהחלט אמין ובאחת מתגובותיה היא מאשרת על המצב הרפואי.

יש לי אפילו חשד אם הייתי מבקש בכלל אישורים רפואיים כדי לוודא את האמינות, יכולים לעשות כל מה שבראש שלהם עם הכתובת ומספר הטלפון אם הסיפור אינו אמיתי.

אהבתי

*וסליחה על הפוסט על כך שהרס את כל עיצוב הדף הראשי (ובעצם יהרוס כל דף שבו הפוסט יהיה).
עיצוב הפוסט תוקן (עד כמה שניתן).

לא ברור לי למה פוסטים בעלי עיצוב לא נכון משנים את עיצוב הדף עצמו. זה לא אמור לשנות את התבנית…

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

ספטמבר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« מאי   אוק »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @ZeOneGod: מפעילים את הערוץ מחדש. מופע השוליים חוזר עם תכנים חדשים. התוכנית הראשונה היא של אמילי (הבת שלי) ושלי. youtu.be/hN8QnwYR4hc 1 month ago
  • RT @YaelCohenParan: פניתי בדרישה בהולה לשר דרעי שיעצור את קידום החוק הביומטרי. לא ייתכן שנצביע כאן היום.מה שהוצג כאן שקרי. בחצות נשלחו אלי… 1 month ago
  • RT @karineb: חכ ביטן נכנס לועדת החוקה. חכ פורר צועק לו - כשהמאגר יפרץ, מי יתן את הדין? וביטן עונה - אין אחראי #no2bio @oded_forer @davidbit1 month ago
  • RT @itztabegarehet: - וואו איזה צבע תפסת! מה חזרת מחופשה? - לא, חיכיתי לאוטובוס 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: אני האינטרנט לא זז נציג טכני: אותו דבר כמו אתמול? אני: כן נציג: אז זאת שוב בעיה רק בפורנהאב אני: אז אולי תספר לי סיפור… 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: פתאום שמתי לב שרוב חיי הייתי צעיר יותר 1 month ago
  • RT @nadavabeksis: שישי. תל אביב. קצת אוויר נקי אחרי השבוע הזה https://t.co/hSrnju58Vn 1 month ago
  • RT @shaharofir: קצת לפני סוף השיעור תלמיד אמר לתלמיד אחר "יא הומו" שלושה תלמידים במקהלה "הומו זאת לא קללה" בעיני זה חשוב יותר מכל הג'אווה… 1 month ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS הבלוג של אילן שביט

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,291 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


