הבלוג של שימי

פארודיות מצחיקות שאין כמותם!

Posted on: 09/09/2009

 

הפארודיה הראשונה היא הכי מצחיקה שיכולתי להכיר ואין כמותה,
פארודית פרסומות מטורפת:

 

 
וכצ'ופר, ניתן לכם גם את לקט חיקויי הזמרים הראשון של אוסנת וישינסקי.
בחלק זה, מה שיפה הוא שהיא שינתה את מילות השירים לכוונות של השיר:

החלק השני, לדעתי, פחות טוב, בגלל שהיא שרה עם אותם מילים מקוריות…
אבל קבלו גם אותו:

 

תיהנו מסרטוני הוידיאו!

 

 

וכמה הערות: אנסה כמה שיותר לחזור ולמלא את הבלוג שלי, לאחר תקופה שלא עודכן (בשל היותי מנותק מהאינטרנט במשך שלושה חודשים).

אגב, עזבתי קצת את אובונטו ועברתי לווינדוס XP בשל קצת בעיות במחשב

(בטעות נמחקו לי כ-40 ג'יגה בשל טעות מחיצה, צריך עכשיו מעבדת שחזור…)

אז… מה שרציתי לומר הוא, שמעתה כנראה כל פוסט יפורסם ע"י תוכנת Live Writer של מייקרוסופט

(התוכנה פשוט מאוד נוחה, במיוחד שמדובר על טבלאות וידיאו ומפות).

8 תגובות to "פארודיות מצחיקות שאין כמותם!"

לא כך התכוונתי שהפוסט יפורסם…
במקור שני הסרטונים הראשונים הם מוקטנים מאוד, אחד ליד השני. והשניים האחרונים מאוד מוגדלים.
כנראה התבנית לא מאפשרת את זה…

חוץ מזה יש גם קצת באגים (לא רוצה את הרווח הזה בין השורות).

אהבתי

אתה לא רוצה שום מעבדת שחזור. המחיר שהם יקחו ממך לא שווה את המאמץ, אלא אם היה שם משהו *ממש* חשוב, וגם אז הם לא יכולים להתחייב לשחזור מלא של המידע.

אהבתי

ומה לעשות?.. איבדתי מידע של כחצי שנה עד שנה… ואני רוצה את המידע (וכאן השאלה; רוצה, צריך או חייב).
דווקא אחד מפתח תקווה רצה עד 100-150, די זול לדעתי, בלי עלות בדיקה (בצריבה לדיסקי DVD, בשבילי יותר טוב).

אהבתי

הכל שאלה של כמה נזק עשית מאז מחיקת המחיצה. אם לא התעסקת איתה יותר מידי, ישנן תוכנות שיוכלו להציל את המצב. אם מאז השתמשת בה לצרכים שוטפים שלך – אתה יכול לשכוח משחזור.

פעם הבאה תגבה את הנתונים למדיה אחרת או לענן.

אהבתי

במדיה עצמה אני משתמש, אך לא עליתי על המחיצה עצמה ולא נגעתי בה
(המחיצה עדיין נמצאת ולא מחקתי אותה, כך שיש עדיין גבולות לאותו מידע).

לדעתי זה בסדר, כי הרי מה שאני משתמש בו הוא המקום שמסביב למחיצה ולא בתוכה.

אהבתי

מצאתי תוכנה מדהימה שעשתה לי את עבודת השחזור ושמה GetDataBack for NTFS. לא ידוע לי אם היא חינמית מכיוון שהשתמשתי בתקליטור ההצלה Hiren's.
*הראל כתב לי תגובה ולפיה התוכנה לא חינמית (וכן גם לא תקליטור ההצלה),
אבל תמיד כדאי שיהיה דיסק כזה, בין אם חינמי ובין אם לא.

בהחלט תקליטור הצלה מעולה, עם כל התוכנות שצריך. חסך לי כמה מאות שקלים.

וכן נפגמו לי קבצים…
המון החלפות בין קבצים ושאר "מחלות".
לדעתי זה קרה פשוט כי לא עשיתי איחוי הרבה מאוד זמן, אבל ייתכן כי השתמשתי בו.
אבל היה שווה המאמץ לחפש תוכנה ולשחזר – למזלי קבצים די נדירים ברשת וכן קבצים שיצרתי בעצמי הצליחו לשרוד, וכמובן הגילוי של תוכנת התקליטור המעולה.

אהבתי

מה? בלי לינוקס? אז למה שאני אקרא את הבלוג שלך בעצם? שכנע אותי! 😛

אהבתי

השכנוע היחיד הוא שהמחשב שלי כנראה יותר מידי ישן ללינוקס.

כרגע אני עובד עם חלונות 7, פועל אצלי הרבה יותר טוב מחלונות XP וגם מאובונטו. ב-XP המחשב נתקע על כל פיפס קטן ולא מאפשר עבודה מהירה (5-10 דקות עד לפתיחת דפדפן!), לעומת זאת באובונטו המחשב מתפקד די טוב (אם כי לא הכי טוב) אבל לאחר תקופה של שימוש יש צורך להתקין מחדש את המערכת כי פשוט הכל איטי בטירוף בכל המערכת (עד לפתיחת תפריט אפילו, תפריט היישומים, איזה 10 דקות…)

אבל מאידך, במחשב הנייד החדש שאני מתכנן לרכוש בקרוב אתקין לינוקס די בוודאות (המחשב החדש יהיה די חזק לרוב מערכות ההפעלה [חוץ מחלונות ויסטה כמובן, ויסטה היא חיה רעה שאפילו המחשב החזק ביותר לא מצליח להפעילה]).

תאמין לי שהמחשב שלי (HP Pavilion DV5000) יותר מפזר חום מאשר מחשב אם הוא עובד תחת מערכת הפעלה כבדה.

וכן, אני התלבטתי הרבה עד שהתקנתי את חלונות 7, חשבתי שהיא תהיה כמו ויסטה שתקעה לי את המחשב, אבל בהחלט הפליאה אותי המערכת, שהיא מצליחה להפעיל מחשב נייד ישן בלי תקלות.
אכתוב על ההתנסות שלי בחלונות 7 (עוד לא עברתי סופית בגלל בעיות דרייברים), ואולי גם על ההשוואה ללינוקס (אובונטו בפרט כי זו המערכת שעבדתי עליה).

סיבה לקרוא: אני לא חושב שרק בגלל שאני לא משתמש בלינוקס כמערכת הפעלה למחשב שלי, זאת סיבה לא לקרוא את הבלוג.

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

ספטמבר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« מאי   אוק »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

הציוצים הקטנים שלי

  • @itztabegarehet סידרתי, סידרתי יא בן 😉! עדיין חוסך באיטרטנט... 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: - מה נעשה באירוע קבוצה? - זו הפתעה :) - אז תגיד חדר בריחה 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: כשהמילניאלים יזדקנו הם יעזרו במקל סלפי 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: הזמן המומלץ לשטיפת ידיים ביציאה מהשירותים הוא שלושים שניות וזו הסיבה שהברזים האוטומטיים נפתחים לארבע ננו שניות 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: אנשים שמשתמשים בעגלת התינוק שלהם בתור מפלסת 4 weeks ago
  • RT @itztabegarehet: נהג אוטובוס: יש בעיה בברקסים מוסכניק: מה, כשאתה לוחץ ברקס כולם לא עפים קדימה ושוברים את כל העצמות? נהג: כן מוסכניק: בסד… 4 weeks ago
  • RT @ZeOneGod: מפעילים את הערוץ מחדש. מופע השוליים חוזר עם תכנים חדשים. התוכנית הראשונה היא של אמילי (הבת שלי) ושלי. youtu.be/hN8QnwYR4hc 2 months ago
  • RT @YaelCohenParan: פניתי בדרישה בהולה לשר דרעי שיעצור את קידום החוק הביומטרי. לא ייתכן שנצביע כאן היום.מה שהוצג כאן שקרי. בחצות נשלחו אלי… 2 months ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,331 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


