הבלוג של שימי

הכ(ק)לכ(ק)לה המקולקלת והמקוללת

Posted on: 08/05/2009

לפני מספר ימים הייתה לי שיחה קצרה עם אבא שאני התחלתי אותה, השיחה התנהלה בערך כך:

אני: למה הבנקים קנו ניירות ערך וכל השטויות האלו?
אני: לא יודע..
אני: בוא נראה אם היו יכולים ליצור את המצב הזה בתנאים האלה;
אני: אם לא היו קיימים הבנקים לא היו יכולים לעשות את זה,
אני: אם האנשים לא היו קיימים זה לא היה נוצר,
אבא: עוד מעט תגיד גם משהו על העולם, לא?
אני: כן.. אם העולם לא היה קיים זה בטוח לא היה קורה!

השיחה הייתה יותר מעניינת אבל אני לא זוכר הרבה.. מה שבטוח זה שצחקנו הרבה!
השיחה הייתה בערב בזמן ששתיתי חלב, כמעט נחנקתי מהבדיחות של עצמי.. (-:

*פוסט זה נכתב לראשונה בתאריך 20/11/2008 בשעה 15:46, ונערך יום לאחר מכן בשעה 14:30,
אך לא יצא אל כותלי הפורום מסיבה כלשהי (שאינה ידועה לי | ייתכן והיה תיזמון לפוסט, אך גם זה לא ברור לי). כעת פוסט זה ייצא אל האור לראשונה.. תהנו!

תגים:

5 תגובות to "הכ(ק)לכ(ק)לה המקולקלת והמקוללת"

אכן, האנושות היא גורם הסבל מספר 1 לאנושות.
🙂 כמה מפתיע…
וכל זה כי השולטים בכדור הם יצורים רעים – לא ברמת הפרט כמובן, יש המון אנשים טובים בעולם – אבל ברמת המקרו אנחנו האחראים להרס הכדור והתחממותו וכל תופעות הלואי המצערות שהכדור עובר בתקופה זו. כמו שאומרים: הכדור בידיים שלנו.
אפילו בספר הספרים זה כבר מוזכר: "כי יצר לב האדם רע מנעוריו" (בראשית פרק ח, פסוק כ"א), וזאת לאחר ש-"ויברך אותם אלהים… פרו ורבו ומלאו את הארץ וכבשוה ורדו בדגת הים ובעוף השמיים ובכל חיה הרומשת על הארץ" (בראשית פרק א' פסוק כ"ח).
ואלברט איינשטיין אמר פעם: "אינני יודע במה ילחמו במלחמת העולם השלישית, במלחמת העולם הרביעית ילחמו במקלות ואבנים".
זו הסיבה שכתבתי בבלוג שלי, שלו אני הייתי אלהים, הייתי מוותר על היום השישי של הבריאה (http://tsabar.no-ip.org/blog/?p=238 ).

אהבתי

זו היתה מחצית הכיוון שלי.
אם לא נשמור על הכדור שלנו, לא נוכל לחיות בו..
(אפילו הכנתי תמונה שכזו בתור חתימה לפורום אבל וויתרתי):
המערכת לא רוצה לקבל תמונה בתגובה… אז תקבל קישור אליה.

(איזה מפלצת קיבלת…)

אהבתי

אגב נושא הפחתת התמותה בעולם (בתמונה שקישרת), קראתי פעם שהאנושות מתקרבת לקצה גבול היכולת של הכדור להחזיק אותנו. הכוונה שלא ישארו שטחים מספיקים לחקלאות לייצור אוכל (צומח וחי) לכמות האנשים על הגלובוס.
עזוב, לא יודע מה פתאום נתקפתי מחשבות אפוקליפטיות.
(אבל אני יכול לומר להגנתי שאתה התחלת 🙂 )

נ.ב. מה זה התמונה שהדבקת עלי פה? אני מעדיף את תמונת ברירת המחדל של וורדפרס עם צללית אפורה.

אהבתי

וואו, נושא מאוד כאוב…

מה כתבתי על התמונה?

(איזה מפלצת קיבלת…)

לצערי אני לא יכול לשנות אותה (ולא אני הדבקתי אותה עליך, זה מתקבל אוטומטי לפי מייל).
אבל כן אתה יכול לשנות אותה!
כנס לאתר gravatar.com תיכנס עם המייל שלך שהשארת פה בתגובות והעלה תמונה חדשה (איזה שאתה רוצה :)) והיא תופיע בכל הבלוגים עם המייל הזה.

אהבתי

[…] מאיתנו כתוביות? (מקור) הכ(ק)לכ(ק)לה המקולקלת והמקוללת (מקור) כפי שאתם רואים, הוא העתיק מהבלוג שלי שישה פוסטים שלמים […]

אהבתי

סגור לתגובות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרוניתאוגוסט 16th, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

מאי 2009
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ   ספט »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

הציוצים הקטנים שלי

  • @nisimsheri @maayange87 כאילו, על אדן החלון יש יופי קליטה, סנטימטר לא, באמת שאני נלחם פה... עוד מעט הכל ישתחרר ואחזור, עוד קצת. 1 week ago
  • @nisimsheri @maayange87 היי היי, אני נקרע פה בין ים הנוטיפיקציות שאני לא יכול להיכנס לבין החבילה שכמעט נגמרה לבין ה… twitter.com/i/web/status/8… 1 week ago
  • RT @nisimsheri: תסגרו לי את ה-1,300 לפני שבת מה אתם אומרים? #רטווטו 1 week ago
  • RT @SanNoKuroNeko: התחממות גלובלית ורכבים בפחות מ 1400 תווים. אמל"ק: כל עוד ימשיכו לייצר ולמכור מנועי בעירה פנימית במתכונתם הנוכחית ימשיך ל… 3 weeks ago
  • RT @katzirs: כולנו פייקים של אלוהים 3 weeks ago
  • RT @ShimonBurshtein: יש לי המלצה לכל מי שמוכן להקשיב, אנא התרחקו מה״נייס גיא״ ודומיו שנמכרים בכל פיצוציה. זה זבל מסוכן ורע! לקב״ה פתרונים א… 3 weeks ago
  • RT @GLZRadio: נשיא ארצות הברית @realDonaldTrump הכריז על פרישה מהסכם פריז להאטת ההתחממות הגלובלית. @yotam_likhovski https://t.co/IAHXN5lf5T 3 weeks ago
  • RT @doCoffi: ביטוח לאומי: תשלמי אני: לא צריכה בטל: תשלמי!! אני: לא בטל: אנחנו נרביץ לך חזק אני: טוב נו בטל: הנה בחזרה מה ששלמת כי לא באמת ה… 3 weeks ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,178 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


