הבלוג של שימי

שדרוג תשתית בזק באזורינו

Posted on: 26/02/2009

נעים להיפגש שוב, ולצאת לעוד הפסקה כי… זה מה שהולך לקרות בקרוב:

בקרוב תשתית בזק באזורינו תשודרג לרשת החדשה NGN (Next Generation Network).
NGN זוהי רשת מבוססת סיבים אופטיים ותאפשר רשת הרבה יותר מהירה מהמהירות היום (50 מגה-בייט!)

אתר ה- NGN שנפתח באתר בזק לכבוד תחילת המהפכה – באתר מידע אודות הרשת ושכלוליה.

למה אני כותב לכם את זה? יש סיבה.
התשתית כאן ברחוב חיים* בקרית ביאליק (זהו.. כאן אני חייב לכתוב את המיקום המדוייק. אז הנה חשפתי את עצמי (: ) כל-כך גרועה..
התכנון של הרחוב כנראה היה לקוי מאוד וזה מה שקורה היום;
הכבלים של בזק נמצאים בין הרחוב שלנו (חיים) לבין רחוב חביבה רייך,
ואיפה אתם חושבים שהעמוד נמצא? כמובן, תקוע בתוך הגינה שלנו… אמרתי לכם שלא סתם אני כותב..
מה הקטע? אם היום מתנתק כבל של בזק אצלנו בגינה,אנחנו בקלי-קלות משתיקים שני רחובות מהתשתית (אם לא יותר..)

בטח נמאס להם כל פעם מהתלונות כשצריך לגזום כאן איזה עץ או לבנות משהו (בנו מולנו וילה, סיפרתי את זה במשחק האסוציאציות בפורום הקודם של אובונטו ישראל [חבל שזה נשאר מאחור]). אז כנראה אמרו "יש לנו תשתית חדשה שאפשר לפרוס אז בואו נשדרג אותם במקום שייצעקו עלינו".
אני מקווה רק שכבר תכננו את הכל, ואם לא אז שיתכננו באופן יותר נורמלי ממה שעכשיו.
אין לי מושג אם ייצטרכו להיכנס לגינתנו.. וגם אין לי מושג מתי בדיוק ה'בקרוב' שלהם יהיה באמת קרוב
(ואני מקווה שזה באמת יהיה קרוב – או יותר נכון: שימשיך כך ושלא יהיו הרבה ניתוקים בקו).

הנה קטע וידיאו של המודעה שעל לוח המודעות בבניין:

(הסרטון די מקרטע.. תפעילו את הסרטון (play) ותשהו מיד, חכו שייתמלא והפעילו שוב)
שלט די גדול הייתי אומר.. אם הייתי יכול לקחת אותו.. (אני אוסף דברים שמציינים דברים גדולים, למשל השדרוג הזה (: )

כאן תוכלו להציץ במידע על רשת זו.

מספר ציטוטים על דברים נחמדים שאהבתי.

כלי Self Provisioning מבוססי ממשק WEB לניהול ולתפעל תכונות קו הטלפון ע"י הלקוח.

(מקור)

חברת בזק התכוונה להקים את רשת דור הבא, ה-NGN, ולהציע מגוון חבילות תקשורת משולבות במחירים נמוכים וקצבי תנועה גבוהים (כ-20 מ"ב).

(מקור)

הודעות נוספות (הודעות לעיתונות):
פרוייקט רשת התקשורת הבאה של ישראל יוצא לדרך
הדור הבא של הרשתות הביתיות – NGN Ready – בזק מתכוננת ל- NGN ומשדרגת את עולם הרשתות הביתיות
(כאן זה כבר התחיל להחשיד אותי (קרינה..), מדובר ברשת אלחוטית? מהבנתי מדובר רק ברשת מבוססת סיבים אופטיים ללא קרינה..)

ובזאת אומר, כפי שמצויין בשלט שהודיע לי על כך, כך אמסור זאת גם לכם:
במידה ואיני נמצא ולא פעיל ברשת (כולל פורום אובונטו ישראל. בעצם רק שם אני פעיל..) חשבו על אופציית שדרוג התשתית.

*רחוב חיים הוא רחוב ראשי בשכונת צור שלום. מעניין אם זה נכון אבל לפי דעתי קראו לרחוב הזה 'חיים' בגלל שבאופק הלא רחוק רואים את רחוב ה'מתים' (בית העלמין).

9 תגובות to "שדרוג תשתית בזק באזורינו"

נו.. כמו שתיארתי לעצמי..
מישהוא כבר הספיק לקחת את השלט הענק הזה.. באותו יום של כתיבת הפוסט.

לא נורא, אני מקווה שזה מי משכנינו ולא שהפרוייקט התבטל.

אהבתי

עדכונים: התקשרנו אתמול לשירות התיקונים של בזק 166 (אבי, אני חושב. פשוט ישנתי..), ואמרנו שאין לנו קו (והיו עוד דיווחים על התקלה מהרחוב), אז אמרו לנו שעובדים על שדרוג תשתית (יהה). אז קודם כל, כל הכבוד שהם מיודעים לעבודת השדרוג, רק ש.. מה להגיד, זו לא הבעיה במקרה הזה. פשוט באו (מבזק, כך טענו) לחבר את הקו לשכננו החדש, עכשיו מה שקורה זה שאין לנו קו בבית (וברור שגם אינטרנט לא [אני כותב עכשיו מהפלאפון]) וכך קורה גם לחצי רחוב עכשיו (ואני יודע כי התחברתי גם לאיזה נתב וגם בו אין תקשורת החוצה), אגב, העובד הזה אמר שכמעט כל הרחוב התנתק מהעמוד "שלנו", מה שהתברר כלא נכון.

מה שאני יודע שיש בבזק שניים-שלושה עובדים שמכירים טוב את העמוד הזה,וכבר באו לכאן כמה פעמים,אז אם הם היו באים אני מניח שהיה יותר על מי לסמוך מאשר איזה עובד זר שאנחנו לא מכירים.

אהבתי

עוד עדכונים:
הקו חובר לאחר שבוע של ניתוק.
מה שמתברר עכשיו (כנראה) זה שחיברו אותנו לתשתית החדשה (אין לי דרך אחרת להגיד, שכאשר העמוד שבגינתנו מנותק מכל חוטיו).

חשבתי עכשיו על עוד עניינים בתשתית החדשה-
מעניין אם חשבו להעביר בתשתית הזו גם חשמל (כדי שנוכל להמשיך לחבר טלפונים שצריכים חשמל, וגם להמשיך לקבל שיחות כשיש הפסקת חשמל).
היו דיבורים מסביב גם שהתשתית אמורה להיות כ- קילומטר מיחידת רחק – אז, לא ידוע לי עדיין על תקשורת חשמל אלחוטית.. אם כי, אני מקווה שזה קיים.
בכל אופן, אני מקווה שחשבו על העניין הזה.

עדכונים נוספים אני משער שיבואו בהמשך, אמשיך לעדכן בתגובות, אז עקבו. ו.. נשתמע.. (כן, אני יודע שאני כבר בקושי כותב, ניתוקים והשאר הם יותר תירוצים, אני פשוט מבזבז את הזמן יותר על שינה.. (: ).

אהבתי

Shimi
I don't know if you can help me in here, but I will give it a try anyway.
17years ago I was a student in tel Hai . at these days I meet a veey nice lady she was an army teacher ( Morah Hyelet) in Keryat Shmonah. we were a vey good freinds for the years I was there. then I have to come back to the US and lost the coneection with here. I'm trying to get in toutch with her. her name is Meri Meraro., the same family name as yours. searching the internet I found your Blog .
Are you a relative of her?. if yes can I get her Email address of course after her permssion.

Thanks
Haled

אהבתי

Shimi
I don't know if you can help me in here, but I will give it a try anyway.
17years ago I was a student in tel Hai . at these days I meet a veey nice lady she was an army teacher ( Morah Hyelet) in Keryat Shmonah. we were a vey good freinds for the years I was there. then I have to come back to the US and lost the coneection with here. I'm trying to get in toutch with her. her name is Meri Meraro., the same family name as yours. searching the internet I found your Blog .
Are you a relative of her?. if yes can I get her Email address of course after her permssion.
I sendt it again since it was with the wrong Emaiol; my Email is :
halaskala@gmail.com
Thanks
Haled

אהבתי

No, Haled, I do not know …
Forgive me for being late response.

You searched in the phone book (Yellow Page)?

אהבתי

Shimi
Thank you very much I checked the Yellow Pages with no luck . I think she goet married and changed her family name.
I will keep looking maybe one day I will be lucky.
Anyway thank you for your response.

The best of luck
Haled

אהבתי

הגיע זמן לעוד עדכון, לא?
‏(אבל הפעם זה יהיה עדכון משולב)

אז ככה…
זה שאני לא כותב בבלוג לא אומר שאני עצלן (למרות שלרוב אני כן…) היו כמה תקלות;
כרגע אין לי אינטרנט גם בגלל שהיתה לי בעיה במחשב (ובגלל זה אבי החליט להקפיא קצת את האינטרנט) והיתה גם בעיה מסתורית בתשתית (עכשיו כבר יש קו בבית, אחרי שבועיים ניתוק*)

למה אני אומר שהבעיה מסתורית?
כל טכנאיי בזק המקומיים שבאו לבדוק מה הגורם לתקלה לא הצליחו לתקן כלום.
עד שהביאו טכנאי מומחה מקרית שמונה שרק הוא הצליח לתקן את התקלה.
איך שהוא הגיע (טוב, האמת שהיינו צריכים להסביר לו איך וממש להסביר לו על כל פיפס קטן על הכביש, אבל הסתדרנו) הוא תחב לנו איזה מכשיר על אחד משקעי הטלפון שבבית ונסע לבדוק מה קורה בארון התשתית.
הגעתי גם אני עם אבי (וסוף-סוף ראינו לאיפה הזיזו את התשתית שהיתה בגינה שלנו) וראינו שתוך כמה דקות הוא סידר את הבעיה. תחב את החוט טלפון שלנו והודיע במקום שיש לנו קו.
כמובן שחזר לאסוף את המכשיר שלו ובדק אם יש קו ואם אפשר להתקשר.
גילינו שיש קו ואפשר להתקשר אך אין שיחות נכנסות. הודיע לנו שזו בסך-הכל הגדרה במערכת, נסע והודיע למוקד לשנות את ההגדרה, והודיע לנו בטלפון (למעשה אנחנו התקשרנו אליו כי ראינו שזה כבר סודר).
אגב, באותו זמן גם בישר לנו בשעה טובה שאנחנו מחוברים לרשת ngn‏ ‏(כן, באמת הגיע הזמן). עכשיו מה שאני מצפה מבזק זה שייבנו ללקוחות אתר שליטה לקו כמה שיותר מהר (מצידי שלא יהיה מעוצב העיקר שיהיה אפשר לשלוט על משהו).

אגב, אם אתם שואלים מה קורה עם העמודים הישנים של בזק, הם עדיין ברחוב כולל זה שתקוע לנו בגינה, אגב כולל כל החוטים.
לא ציפיתי מבזק שייעשו משהו, אבל עדיין, אלה הדברים שלהם…

ופיצוי על השבועיים בלי קו?
פיצו אותנו בדקות שיחה חינם בתוך רשת בזק, 230 דקות בחודש הראשון ו- 200 לעוד חמישה חודשים נוספים.
בוודאי שזה שווה על פני פיצוי כספי (אגב, בפיצוי כספי מפצים אך-ורק על דמי השימוש החודשיים ולא על כל התוספות שמופעלות על הקו. בזה כבר התנסנו בתקלה הקודמת).

אהבתי

[…] קוד אתי וזכויות יוצרים (מקור) שדרוג תשתית בזק באזורינו (מקור) תרומת ספרי תורה ברחוב?? (מקור) ערוץ 2 מסתיר מאיתנו […]

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

פברואר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« ינו   מרץ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @itztabegarehet: - מהרגע הראשון שראיתי אותה - ידעתי שהיא תהיה אשתי - יפה! וזה באמת מה שקרה בסוף? - אני לא רואה טוב בלי משקפיים, מסתבר ש… 3 hours ago
  • מעניין. ומעניין שהוסר... twitter.com/RotterNews/sta… 4 hours ago
  • RT @IsraelHayomHeb: אתמול התבשרנו שבקרוב ייתכן ויבוטלו תשדירי הבחירות שליוו אותנו עשרות שנים. בחנו את עצמכם בחידון: איזה תשדיר בחירות... ht… 5 hours ago
  • RT @ORecycle: שרה נתניהו גיבורת תרבות https://t.co/QIQofg2bZL 5 hours ago
  • RT @limalimaphoenix: בלאק פריידי בארה"ב: פרארי ב 20 שקל! מסוק פרטי ב 15! יש כפל מבצעים, המלאי לא מוגבל! בלאק פריידי בישראל: 2 קפה טורקי… 5 hours ago
  • RT @hananc: אומרים שמועיל להתלונן בטוויטר אז קבלו התלוננות - נמאס לי לחפש עבודה. אתם יודעים איך אפשר לעזור, נכון? לא יודעים? תשאלו. https:… 5 hours ago
  • @ebensie כיום אפשר להוסיף לזה גם סוכריות קופצות, אבל אני סתם מדמיין, כי כל כיתה תהיה מופרעת קשב! 5 hours ago
  • RT @ebensie: מה הסנדביץ׳ שהכי אהבתם שהכינו לכם לבית ספר? 5 hours ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,465 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


