הבלוג של שימי

האם סלימייל מנסים להתחמק?

Posted on: 03/02/2009

  • In: ספאם
  • סגור לתגובות על האם סלימייל מנסים להתחמק?

כזכור, בפוסט הקודם הבטחתי לחזור עם פנייתי שנשלחה למחלקת ה- abuse של השרות.

זו פנייתי אשר נשלחה למייל של המחלקה:
(תאריך:25.01.2009, שעה: 20:17)

שלום,

ברצוני לדווח על הודעות ספאם רבות שמתקבלות לתיבתי.

הודעות הספאם הם בעיקר הודעות הנוגעות לסקס, מכירת ויאגרה, תרומות למחלות,
וכד',
ההודעות מתקבלות אך ורק בשפה האנגלית. ישנן גם די הרבה הודעות שמגיעות
מכתובות דוא"ל אחרות אשר נמצאות בשירות slimail.

אני משתמש באופן קבוע במילוי החכם לניקוי ספאם שבשירות, אך הספאם ממשיך להתקבל.

מה ניתן לעשות בנידון ?

נ.ב. בהצטרפותי לשירות slimail הובטח לי שהשירות מהווה כתובת מפנה לספק
דואר אחר,
ואכן כך אני משתמש בשירות. מפנה את כתובתי לספק האינטרנט שלי.
כיום, השירות הפך להיות כ- "שירות לדואר כיף", מה שלא ממש מוצא חן בעיניי,
ייתכן וזה מה שהגדיל את היקף הספאם המטורף שמקבלים מהשירות שאתם מציעים.
ואולי גם בגלל שהשירות מוצע גם בשפה האנגלית.

ייתכן ומנוע חסימת ספאם כפי שפועל על שירות gmail ייפתור את בעיה זו.

(במידה ולא אקבל תשובה למייל זה, אעבור לשירות gmail ואפסיק להשתמש בשירות
שהינכם מציעים)

בתודה,
שימי.

וזו תגובתם שהתקבלה בתאריך 28.01.2009 בשעה 08:22:
(בפועל הם ענו באותו היום וכנראה שלחו רק אחרי כמה ימים, או שהמערכת של סלימייל התעקבה מאוד.
אגב, המייל הגיע בדוא"ל אחר.. וגם בוצעה הפניה לדוא"ל אחר לטיפול..)

שלום,

בעיית הספאם, כפי שאת בטח יודעת – היא בעיה עולמית. ההודעות הודעות ספאם קלאסיות, שמתחזות אליך, בכתובת הסלימייל שלך – למרות שכמובן לא את זושכתבת אותן.

1. ראשית, חשוב לי להדגיש כי אין כאן קשר לסלימייל. למרות שהודעת הספאם נראית כאילו היא נשלחה מכתובת הסלימייל שלך – למעשה היתה יכול להיות רשומה שם כל כתובת. גם אם תמחוק את חשבון הסלימייל שלך, תוכלי להמשיך לקבל את ההודעה כאילו שנשלחה מכתובת זו. אם תפתח את חשבון הג'ימייל שלך תוכל לראות שהרבה הודעות ספאם נשלחות כביכול ממשתמשי ג'ימייל אחרים. כלומר – הכמות הנוספת שאתה מבחין בה היתה מתרחשת בכל מקרה, עם סלימייל ובלעדיו.

2. בתור משתמש ג'ימייל, רוב הודעות הספאם אמורות להיות מסוננות עבורך דרך ג'ימייל בכל מקרה (ספריית "ספאם" בג'ימייל). האם הודעות אלו מצליחות לעקוף את המנגנון הזה, או שבחרת להוריד את כל הדואר אליך דרך POP3?

3. למרות שאין זה מתפקידו של סלימייל, בכל זאת הכנסנו יכולת סינון ספאם בסיסית למנוע שלנו. ביום – יומיים הקרובים אנו משדרגים את המערכת הזו ובכל מקרה צפויות להגיע אליך הרבה פחות הודעות.

אשמח להבהיר נקודות נוספות.
יוני / סלימייל .

בבקשה. ראיתם? תגובה מתחמקת שכזאת…
ולמה בדיוק חשבו שאני בת?! לך תדע..

הנה התשובה שלי בתגובה:
(תאריך: 28.01.2009, שעה: 17:21)

שלום,

ראשית כל, אני בן.

1. יש קשר מובהק לסלימייל, היות וההודעות נמסרות רק בתחום כתובות סלימייל. ומכיוון שאיני מוסר את כתובתי האמיתית של כתובת הדוא"ל של ספק התקשורת, לעולם לא אקבל ספאם לתיבתי המקורית וכך גם יהיה אם אתנתק מסלימייל.

אכן, יש לי תיבת דואר זבל בג'ימייל, אך מעולם לא קיבלתי לשם ספאם (וזאת לאחר אי-כניסה לשירות לאחר כמה חודשים!). ולא, איני מוריד דואר ב- pop3 או imap, אני מעביר את הודעותיי לשירות סלימייל שמנתב את ההודעות לתיבתי המקורית (ולא עוברת אף הודעת זבל ממשתמשי ג'ימייל, רק הודעות מתוך המתחם של סלימייל).

3. ציינת גם על ספאם בג'ימייל, שוב, מעולם לא קיבלתי לשם ספאם ולו הודעה אחת בודדת, כלום. סימן שהמערכת שלכם מאוד בסיסית ולא מספיק חזקה לנושא זה. נראה עד כמה יהיה שיפור לאחר שדרוג המערכת, במידה וזה באמת יתבצע.

4. תוספים לחסימת ספאמרים בבלוגים (למשל: אקסימט), מונעים ממני להגיב בבלוגים שונים במתכונת וורדפרס, ואני נכנס ישירות לטבלת הספאמרים. זה אומר שכל כתובת המתחם של סלימייל רשומה כשירות ספאם. אתם צריכים להיות מודעים לכך! באינטרנט אתם נחשבים כספאמרים, וזאת בדיוק הבעיה כאן!

אגב, עוד סיבה לעזוב את סלימייל – אם לא אוכל להשתתף בדיונים ברחבי האינטרנט עם כתובת הסלימייל שלי, השירות הזה לא ממש שווה לי. מה שאני מחפש בשירות שלכם, זה דבר יחיד והוא – העברת הודעות מבלי חשיפת הכתובת האמיתית, יש כמובן כמה פיצ'רים שאני משתמש בהם (כגון: תיקון העברית), אבל זו התכונה החשובה מכולם.

בברכה,
שימי.

(ההדגשה במקור. הספרה שהלכה לאיבוד – גם במקור, לא ממש הייתי מרוכז..)

כמובן שלא הגיעה תשובה עד עתה, לדעתי נתתי להם מספיק זמן, הם פשוט בחרו להתעלם ממני (כנראה אני נחשב למציק).
ונראה לי שאני יודע למה, הזכרתי להם שכל המתחם של סלימייל נחשב כספאם ברשת. -כנראה זה הרתיע אותם ובחרו לא להגיב.

ומה אתם חושבים שעשיתי?
לאחר כמה ימים התחלתי בתהליך המרה לשירות ג'ימייל, והיום (סוף-סוף) כל האתרים הרשומים אצלי בתיבה עברו לג'ימייל,
כמובן עם הבדלה של ספאם וזבל. לאתרים לא הכרחיים פשוט עשיתי הסרת רישום (במידה והדבר הזה באמת עובד..).
אגב, בין היתר היו לי ברשימה איזה ארבעה אתרי היכרויות, עצתי אליכם – אל תירשמו אליהם, הם סוחטים כסף מאנשים (דומה למחירי התשלום אצל הוט!) וחלקם גם בלתי ניתנים להסרה מרשימת התפוצה. שלא נדבר על זה שחלקם גם נסחרים בבורסה, בקיצור – מונופול. להכיר אפשר בכל דרך.. (לדעתי סתם נרשמתי, היה משעמם לי.. זה לא שרציתי באמת להיפגש. חיידק שכזה.. (: ושלא תחשבו שעשיתי מנוי, רק זה לא חסר לי בחיים)

טוב, בואו נחזור לנושא.
אז.. נמאס לי משירות סלימייל הזה, עם כל הבעיות שלו אני מעדיף את ג'ימייל. שייחנקו מצידי עם סלימייל הזה,
כבר ציינתי את זה ואציין שוב – נרשמתי כתנאי להבטחה שהשירות מספק קישורית אך ורק להעברה לדוא"ל אחר, קיבלתי לאחר מספר שנים מועטות שירות שמספק "דואר לשירות כיף". לא איכפת לי משום שירות כיף.

הבעיות כפי שהיו לי עם סלימייל הם-
-אי יכולת השארת תגובות בבלוגים (הדבר הכי קריטי)
-השעייה מאוד מאוד ארוכה עד שמגיע מייל. (עכשיו שהעברתי את הדוא"לים שנשלחו אליי האישורים לחידוש, התפלאתי שהם הגיעו תוך כמה שניות ממש. בסלימייל זה לקח לפחות יום שלם… [ובגלל זה יש לי הרגל לסגור את תוכנת המייל שפועלת סתם, עכשיו לא אסגור את התוכנה כי יגיעו דברים, מה שנקרא ב- Live.])
-ספאם מרובה שמגיע אליי גם מתיבות של אחרים בשירות סלימייל. (לא אתפלא אם גם מיילים שלי עברו לצד שלישי.. וזה סיכון גדול מאוד) חבל ששכחתי לציין להם את זה.

יתרונות לסלימייל-
-תיקון עברית במיילים. (שאני מניח שאפשרי להראות קידוד שונה בתוכנה עצמה)
-העברת מיילים לתיבת דוא"ל אחרת בצורה "מסוננת" (ממש…..). זה אפשרי כמובן גם בג'ימייל כיום, שנרשמתי שני הפרוטוקולים לא היו ולא העברת מיילים לדוא"ל (לא זוכר מתי נרשמתי, חבל..)

אז בקיצור, שלחו לי מעתה מיילים ל- (שם המשתמש שלי) בשירות ג'ימייל.

וחוץ מזה, עכשיו עברתי גם להשתמש בפרוטוקול imap שמספקת גוגל, נראה פתרון נהדר. אך לא החלטתי בין POP3 ל- imap (אני נכנס לדוא"ל תמיד מהמחשב שלי, ואיני גם כמעט יוצא מהבית כך שייתכן ויהיה עדיף לי בשמירת ההודעות אצלי במחשב).

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

פברואר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« ינו   מרץ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @itztabegarehet: - מהרגע הראשון שראיתי אותה - ידעתי שהיא תהיה אשתי - יפה! וזה באמת מה שקרה בסוף? - אני לא רואה טוב בלי משקפיים, מסתבר ש… 4 hours ago
  • מעניין. ומעניין שהוסר... twitter.com/RotterNews/sta… 4 hours ago
  • RT @IsraelHayomHeb: אתמול התבשרנו שבקרוב ייתכן ויבוטלו תשדירי הבחירות שליוו אותנו עשרות שנים. בחנו את עצמכם בחידון: איזה תשדיר בחירות... ht… 5 hours ago
  • RT @ORecycle: שרה נתניהו גיבורת תרבות https://t.co/QIQofg2bZL 5 hours ago
  • RT @limalimaphoenix: בלאק פריידי בארה"ב: פרארי ב 20 שקל! מסוק פרטי ב 15! יש כפל מבצעים, המלאי לא מוגבל! בלאק פריידי בישראל: 2 קפה טורקי… 5 hours ago
  • RT @hananc: אומרים שמועיל להתלונן בטוויטר אז קבלו התלוננות - נמאס לי לחפש עבודה. אתם יודעים איך אפשר לעזור, נכון? לא יודעים? תשאלו. https:… 5 hours ago
  • @ebensie כיום אפשר להוסיף לזה גם סוכריות קופצות, אבל אני סתם מדמיין, כי כל כיתה תהיה מופרעת קשב! 5 hours ago
  • RT @ebensie: מה הסנדביץ׳ שהכי אהבתם שהכינו לכם לבית ספר? 5 hours ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,465 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


