הבלוג של שימי

וואלה שופס נשארו בדור הקודם?

Posted on: 16/01/2009

שמתם לב כשאתם ניגשים לקניית דיסקי DVD שהאתר לא מעודכן?
שימו לב לתצלומי המסך הבאים:
(תסתכלו למטה על השנה, רזולוציית המסך, והמלצת גרסה לאקספלורר – בכל ארבעת תצלומי המסך)

1-nmcu-oldersite

1-nmcu-oldersite

2-nmcu-oldersite

2-nmcu-oldersite

3-nmcu-oldersite

3-nmcu-oldersite

4-nmcu-oldersite

4-nmcu-oldersite


(תהיו חייבים להגדיל, ככה האתר מתכונן..)

בתמונה האחרונה שימו לב לדברים הבאים-
הודעת האבטחה עם המנעול – אני לא בטוח עד כמה זה בטוח..
ולמעלה מצד שמאל "פיי" – בהתחלה לא הבנתי מה זה.. ה"עברות" של האנגלית לפעמים נראית משונה לחלוטין ולא מובנית.

אם תשימו לב גם, בתמונה האחרונה כשאתם ממלאים את הפרטים שלכם, הם יישארו כהצעות בתפריט שנפתח (כולל ת.ז ו- כ.א),
כאשר באתר הראשי הדבר לא פועל מסיבות אבטחה. אז מחקו את 'טפסי המילוי' בדפדפן אם אתם רוצים לשמור על פרטיות!

עד היום לא פניתי אליהם בנושא הזה, וכנראה שגם לא אפנה,
אני כמעט בטוח שייתנערו מאחריות לגבי זה (ואולי בכלל מעבירים לאט לאט את המסד הזה לתבנית האתר הראשי)

אגב, מעניין, איך הם שכחו את מחלקת ה- DVD באתר המוזנח הזה? נראה לי שהם פשוט עצלנים מכדי להעביר, כי בשטח לא רואים שום דבר שנעשה.. כנראה מעדיפים להיות מיושנים.

אם מותר לי, אמליץ על הדיסק שבחרתי לתמונות (גמדי הלילה) – דיסק מצויין, ששיריו נכתבו והולחנו ע"י אירית תמיר המדהימה (כל דיסק עם אירית תמיר יוצא חגיגה לאוזניים).

*האתר בנוי עבור גלובוס (אן.אם.סי) יונייטד (באנגלית – nmc united), נהנה מהשירות שלהם.

הערה: המון דיסקי DVD נמצאים עכשיו במחיר נמוך, אז רוצו לקנות!
אני רכשתי 8 דיסקים (וחסר אחד כי אין במלאי..) וחסכתי 200 שקלים, הייתי יוצא בהפסד של 400 ללא המבצעים.. הנה רשימת הדיסקים שהזמנתי (אלו עם המבצעים מסומנים בכוכבית):
*עוזי חיטמן: תודה על כל מה שנתת
*שמונה בעקבות אחד
*הקיץ של אביה
*הקיץ של אביה (כרגע לא במלאי)
*המקלט – זוכרים את הסקירה שלי לסרט? בעת כתיבת הפוסט ( 20.11.2008 ) הסרט עלה 60 שקלים, עלה ל- 70 (כפי שרואים כעת במחיר מחירון) וכעת צנח עד לסכום של 30 שקלים בלבד)
*צומת וולקן
*קומי קומי 1
*קומי קומי 2
חי דק וצ'פצ'ולה (למען כאבי השיניים שלי בחודשים האחרונים [שאני לא מספר לקוראיי..], משה כתב לאחרונה בידיעות אחרונות וכתב גם על דיסק זה שהוא פרוייקט חייו. בהחלט, הקלטת יכולה לחסוך המון הוצאות על שיניים ועל כאבים לילדים הרכים שאנו מגדלים [הלוואי עליי.. לא ההוצאות וכאבים, הילדים!])

אלו דיסקים שלא קניתי אך היו מתוכננים לקניה, עליהם יש מבצעים-
*חיתולי (עוד יצירת מופת נפלאה של אירית תמיר)
*כמו בסרט – המחזמר
*החלל מת מצחוק 2001
*המלחמה לאחר המלחמה
*הכייפת של דץ ושושנה (חסכון אדיר! היה אמור לעלות יותר מ- 200 [זה היה השיווק בפסטיבל..], עולה רק 50)
וגם: חסכון אדיר!!! פשוט לא לקנות. חוסך הרבה כאבי ראש לילדים ולהורים 🙂
 
נראה לי שבגלל המיתון הורידו את המחירים, יש גבול גם למחירי ה- DVD.. גם ככה זו תעשיה מרוויחה.
 
 
 
עדכון, 29.04.13: האתר כבר אינו זמין מספר שנים טובות, אודות לכך שהלשנתי לוואלה שופס, שיש להם את כוח העל הבלתי נדלה, להפתיע בכל מיני קשקושים והתנהלות בלתי ראוייה.
כמו כן, גם באתר הראשי חיסלו את מחלקת ה־ dvd עד ליסוד. כנראה היה מסובך להם מידי… להתעסק עם לקוחות. מאז הם איבדו אותי. שיהיה להם בהצלחה…
 
 
 
 
 
 
———–
על הפרק: פניה לנציב תלונות הציבור ברשות השניה לטלויזיה ולרדיו בנידון שידור ערוץ 23 לאוויר. לכשתגיע התגובה אצטט אותה עד כמה שאפשר.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרוניתאוגוסט 16th, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

ינואר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« דצמ   פבר »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

הציוצים הקטנים שלי

  • @nisimsheri @maayange87 כאילו, על אדן החלון יש יופי קליטה, סנטימטר לא, באמת שאני נלחם פה... עוד מעט הכל ישתחרר ואחזור, עוד קצת. 1 week ago
  • @nisimsheri @maayange87 היי היי, אני נקרע פה בין ים הנוטיפיקציות שאני לא יכול להיכנס לבין החבילה שכמעט נגמרה לבין ה… twitter.com/i/web/status/8… 1 week ago
  • RT @nisimsheri: תסגרו לי את ה-1,300 לפני שבת מה אתם אומרים? #רטווטו 1 week ago
  • RT @SanNoKuroNeko: התחממות גלובלית ורכבים בפחות מ 1400 תווים. אמל"ק: כל עוד ימשיכו לייצר ולמכור מנועי בעירה פנימית במתכונתם הנוכחית ימשיך ל… 3 weeks ago
  • RT @katzirs: כולנו פייקים של אלוהים 3 weeks ago
  • RT @ShimonBurshtein: יש לי המלצה לכל מי שמוכן להקשיב, אנא התרחקו מה״נייס גיא״ ודומיו שנמכרים בכל פיצוציה. זה זבל מסוכן ורע! לקב״ה פתרונים א… 3 weeks ago
  • RT @GLZRadio: נשיא ארצות הברית @realDonaldTrump הכריז על פרישה מהסכם פריז להאטת ההתחממות הגלובלית. @yotam_likhovski https://t.co/IAHXN5lf5T 3 weeks ago
  • RT @doCoffi: ביטוח לאומי: תשלמי אני: לא צריכה בטל: תשלמי!! אני: לא בטל: אנחנו נרביץ לך חזק אני: טוב נו בטל: הנה בחזרה מה ששלמת כי לא באמת ה… 3 weeks ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,178 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


