הבלוג של שימי

'וואלה! שופס' נגד 'נענעשופס'

Posted on: 17/12/2008

עכשיו נכנסתי לקרוא כמה כתבות על ה- USB 3.0 באתר נענע (אגב, מדהים! 25 ג'יגה בדקה, מרשים – לכו לראות), ובין היתר נתקלתי בפרסום לאתר הקניות שלהם (נו, איך לא..), ומה שמתי לב? האתר נראה באופן מאוד-מאוד-מאוד (מאוד מאוד מאוד!!) לאתר הבית שלי לקניות, וואלה שופס.

אז ככה, נכנסתי דרך כל הדפי תצוגה ובדקתי את ההבדלים, כמעט שאין הבדלים;
אותו מנוע העברה בין דפים, אותה תצוגה של החלוקה לקטגוריות משנה, אותם קטגוריות ובאותו הסדר.

נכנסתי לעזרה
לבדוק מי מנהל שם.. (ואגב, גם שם, כל סגנון הטקסט נראה באופן מאוד דומה, רק חסר פקס..)
שופמיינד בע"מ
כן, כן, אותה החברה שמנהלת את 'וואלה! שופס'.

ואם תהיתם (למרות שלא נראה לי), כמובן שמדובר באותה מערכת ניהול תוכן (מישהו יודע מה שמה של המערכת? לא חברה, את זה אני יודע..)

אבל מה לגבי המחירים?
לא, פה אני כבר די התאכזבתי.. המחירים בנענע יותר יקרים מוואלה (אם כי מצאתי מוצרים באותו הערך).
וואלה – מזל שעד היום קניתי בוואלה ולא בנענע!

נו, טוב, לפחות יש לי תירוץ; אתר נענע עדיין נשאר בעינו – דומה לאתר אבל (ואם תרצו, בין עלמין – הם יישארו עלומים)..

מסקנה: לבדוק בשני האתרים את המחירים על המוצר. אם כי תתצטרכו שני פרופילים באתר, אחד לזה ואחד לזה.

אני, ממשיך לקנות בוואלה! שופס. (ולא בהכרח אזכור אם נענע קיימים..)

5 תגובות to "'וואלה! שופס' נגד 'נענעשופס'"

באמת דומה מאוד …

אהבתי

וואלהשופס קנו אותם או משהו
או את נענעשופס אותה גברת בשינוי אדרת ואותו שירות לקוחות.

*התגובה תוקנה. השדה הראשון נועד עבור כתובת אינטרנט אישית ולא מתפקדת ככותרת לתגובה.

אהבתי

אכן, נדמה לי שוואלה שופס קנו את נענעשופס, בעלים משותף.

אהבתי

קניות באינטרנט בטרקלין חשמל…תתפלאו

אהבתי

לא הייתי קונה שם.. לרוב באינטרנט יותר זול 🙂
אגב, לא לעשות לי כאן פרסום סמוי…

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

דצמבר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« נוב   ינו »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @ZeOneGod: מפעילים את הערוץ מחדש. מופע השוליים חוזר עם תכנים חדשים. התוכנית הראשונה היא של אמילי (הבת שלי) ושלי. youtu.be/hN8QnwYR4hc 1 month ago
  • RT @YaelCohenParan: פניתי בדרישה בהולה לשר דרעי שיעצור את קידום החוק הביומטרי. לא ייתכן שנצביע כאן היום.מה שהוצג כאן שקרי. בחצות נשלחו אלי… 1 month ago
  • RT @karineb: חכ ביטן נכנס לועדת החוקה. חכ פורר צועק לו - כשהמאגר יפרץ, מי יתן את הדין? וביטן עונה - אין אחראי #no2bio @oded_forer @davidbit1 month ago
  • RT @itztabegarehet: - וואו איזה צבע תפסת! מה חזרת מחופשה? - לא, חיכיתי לאוטובוס 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: אני האינטרנט לא זז נציג טכני: אותו דבר כמו אתמול? אני: כן נציג: אז זאת שוב בעיה רק בפורנהאב אני: אז אולי תספר לי סיפור… 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: פתאום שמתי לב שרוב חיי הייתי צעיר יותר 1 month ago
  • RT @nadavabeksis: שישי. תל אביב. קצת אוויר נקי אחרי השבוע הזה https://t.co/hSrnju58Vn 1 month ago
  • RT @shaharofir: קצת לפני סוף השיעור תלמיד אמר לתלמיד אחר "יא הומו" שלושה תלמידים במקהלה "הומו זאת לא קללה" בעיני זה חשוב יותר מכל הג'אווה… 1 month ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS הבלוג של אילן שביט

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,291 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


