הבלוג של שימי

מערכת וורדפרס שודרגה בוורדפרס.קום

Posted on: 05/12/2008

עכשיו נכנסתי למנשק הבלוג סתם כדי לבדוק אם יש תגובות ממתינות חדשות, וגיליתי להפתעתי הרבה שהמערכת שודרגה לגרסה 2.7 המדוברת.
אז כפי שהבטיחו (וגם קיימו, ובזמן!) נוכל להנות ממערכת ניהול הרבה יותר משופרת ממה שהתרגלנו אליו עד היום.

עכשיו הניהול הרבה יותר קל (ובמילים אחרת, את פוסט זה אני כותב ישירות מלוח הבקרה הראשי).

אבל הפונטים קצת חולים ולא מרגישים ממש טוב (קטן כזה אפרורי ונטוי)..
גם העיצוב עצמו קצת אפור לי מידי.. נקווה שנתרגל. מצאתי בפרופיל אפשרות להפוך לכחול, זה הרבה יותר טוב. חבל שאין עוד צבעים..

ובכל זאת, אל אף פי כן, אני יעבור לאכסון הפרטי,
שם הפונטים נראים יותר טוב (לפי מה שאני זוכר מהבדיקות..), וכמובן יש לי ניהול על הכל.

הדבר הבאמת יחיד שחסר לי עכשיו בוורדפרס, זה למתוח (להגדיל) את התיבות שבלוח הבקרה. הם קצת קטנות..

עכשיו מה שנשאר בעצם זה לחכות (ולהניח) שעוד מספר ימים גם תגיע הורדת המערכת (שלא בגרסאות קדם). הייתי בטוח בכלל שבאותו הזמן תגיע גם ההורדה..

6 תגובות to "מערכת וורדפרס שודרגה בוורדפרס.קום"

איך ? מההה..?
אבל עוד לא יצא לה תרגום בארץ …
היש לוורדפרס קום תרגום לפאנל הניהול שלה …?

אהבתי

עובדה שהרוב מתורגם.
כנראה שאיחדו את התרגום עם המערכת החדשה..

אבל יש עדיין דברים שלא מתורגמים, כנראה שזו הסיבה לכך..
אבל זה עדיין לא מצופה מבחינתי, כי יש תרגום שכבר קיים בגרסאות הקודמות של וורדפרס בעברית ועדיין משום-מה עד עכשיו לא הכניסו אותו.

אהבתי

Thank you very much for your continued support!

Free Games

Free Wallpapers

אהבתי

איזו תמיכה?!
אישרתי את התגובה רק בגלל אתר הרקעים המרהיב – מגיע לו פרסום. תהנו מהתמונות.
יש גם אתר משחקים (כיסיתי אותו בקו חוצה), לא משהו, אבל שיהיה אם מישהו רוצה.

לחצו גם על השם, הוא מוביל לאתר מדריכים נחמד. יש שם מדריכים לוורדפרס, לינוקס ושאר דברים.

אהבתי

תודה רבה על האתר הנחמד, אהבתי.
גם אני מזמינה אותך להכנס לבלוג שלי
ולקרוא את ספר השירה הראשון שלי:
המאהבת של האמת – אופנת השירה היפה
90 שירים נוקבים סוראליסטים וציוריים של חיפוש אחר החופש המשמעות והיופי שבהלך
החיים המתרחשים בכמה עולמות.
באהבה ושמחה, רחל לוריא
http://tinyurl.com/adww9o

אהבתי

בחיי, הפוסט הזה הופך להיות מקום עלייה לרגל לספאם…

ספאם שני (בפוסט זה), אך הפעם הוא בעברית ולא באנגלית (והרבה פחות מעניין בשבילי).
*אני הכנסתי את התג em לתגובה, לא סביר שתגובה כזו תהיה בולטת.

אהבתי

התגובות סגורות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

דצמבר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« נוב   ינו »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @itztabegarehet: - מהרגע הראשון שראיתי אותה - ידעתי שהיא תהיה אשתי - יפה! וזה באמת מה שקרה בסוף? - אני לא רואה טוב בלי משקפיים, מסתבר ש… 3 hours ago
  • מעניין. ומעניין שהוסר... twitter.com/RotterNews/sta… 4 hours ago
  • RT @IsraelHayomHeb: אתמול התבשרנו שבקרוב ייתכן ויבוטלו תשדירי הבחירות שליוו אותנו עשרות שנים. בחנו את עצמכם בחידון: איזה תשדיר בחירות... ht… 5 hours ago
  • RT @ORecycle: שרה נתניהו גיבורת תרבות https://t.co/QIQofg2bZL 5 hours ago
  • RT @limalimaphoenix: בלאק פריידי בארה"ב: פרארי ב 20 שקל! מסוק פרטי ב 15! יש כפל מבצעים, המלאי לא מוגבל! בלאק פריידי בישראל: 2 קפה טורקי… 5 hours ago
  • RT @hananc: אומרים שמועיל להתלונן בטוויטר אז קבלו התלוננות - נמאס לי לחפש עבודה. אתם יודעים איך אפשר לעזור, נכון? לא יודעים? תשאלו. https:… 5 hours ago
  • @ebensie כיום אפשר להוסיף לזה גם סוכריות קופצות, אבל אני סתם מדמיין, כי כל כיתה תהיה מופרעת קשב! 5 hours ago
  • RT @ebensie: מה הסנדביץ׳ שהכי אהבתם שהכינו לכם לבית ספר? 5 hours ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,464 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


