הבלוג של שימי

ספאם משירות התעסוקה הישראלי #2

Posted on: 28/11/2008

זוכרים שהודעתי על הודעות הספאם? עכשיו חוזר הניגון, וכפליים..

במקום 19 הודעות, הפעם קיבלתי 31 הודעות!

אם הם לא יתקנו את זה אני אתלונן עליהם, אם שירות המדינה מציף אותנו בספאם מה נגיד?!

ועכשיו נוספה עוד בעיה, בעיה גדולה!
אין אישור אבטחה מותקן על השרת שלהם!
מה עושים? מאפשרים חריגה וחוששים לפרטיות שלנו. גם לשליחת מייל לתמיכה.

עכשיו ממש התעצבנתי עליהם ושלחתי הודעה, תוכן פנייתי הוא:

שלום, מזה זמן רב שאני מקבל מהאתר הודעות על הקפאת המנוי שלי באתר. זה בסדר אבל ההודעות דואל נשלחות ממש כמו ספאם (ואתם שירות המדינה!). בפעם הקודמות נשלחו אליי 19 הודעות, וכעת היום קיבלתי 31 הודעות!
אני מבקש מכם לטפל בעניין הזה, ולא אתלונן אליכם כמתקפת ספאם..

בנוסף לבעייה הזו, יש צורך בחידוש תעודת האבטחה לאתר. בשליחת הודעה זו אליכם, נאלצתי להוסיף חריגה בפיירפוקס ולחשוש לפרטיותי.\

אנא אענו לפנייתי!

בתודה,
שימי.

פנייה נוספת לאחר פנייה זו:

שלום שוב, בהמשך לפנייתי הקודמת..
לאחר שליחת פנייתי הקודמת לא הוצגה לפניי כלל מספר הפנייה,
אנא טפלו גם בזאת.
(ההודעה נשלחה מדפדפן פיירפוקס היות ואין ביכולתי גם אם הייתי רוצה בכך להשתמש בכלים של מייקרוסופט)

בתודה,
שימי.

אעדכן את הפוסט בתגובות מצידם (במידה ואקבל..)
______________________________________________________________
עדכון ראשון:
אז ככה, קיבלתי תשובה במייל.

התשובה היא:

שימי (UserNameID‎, כלומר, נראה אוטומטי) שלום

תודה על פנייתך אל האתר .

1. אנא ציין מס' תעודת זהות כדי שנוכל לברר מהו מקור הבעיה ולטפל בה .
2. האם אתה עדיין מחפש עבודה ?

נא השב לכתובתי…. .

בברכה,

שני
מרכז שירות ותמיכת אינטרנט
שירות התעסוקה .

תשובתי היתה כמובן די מופגזת מריבה:

1.
סלחי לי, אבל למה יש צורך בתעודת זהות ??
הבעיה היא אצלכם באתר ולא בעיה אישית שצורכת פרטים אישיים,
ובכלל זה בחרתי לא להשאיר פרטים ולהשאר אנונימי.

2.
כן ולא.. אני מחפש בזמני החופשי, מכיוון שהעניין לא דחוף כרגע.

3.
את מוזמנת לנהל את השיחה לגבי פנייה [מספר כלשהוא לא גבוהה במיוחד] בשיחה זו,
אני לא הולך לנהל שתי שיחות.. במידה והייתי יודע על כך הפרט הזה היה נכנס גם לפנייה זו.

אגב, הפנייה הזו אמורה לעבור ישירות למתכנתי האתר. רק הם יכולים לטפל בבעיות מהסוג הזה שכן הם טכניות לחלוטין.
אז מכיוון שכך, מאוד אשמח אם תעשי זאת!

בברכה,
שימי.

(אם אפשר לחשוב בכלל שזה 'בברכה'…)

כפי שראיתם, ביקשתי לאחד קצת את שתי הפניות שלי, נקווה שזה ייתקבל בברכה.

אה, ורגע אחד תחשבו. מה זאת אומרת "אנא ציין מס' תעודת זהות כדי שנוכל לברר מהו מקור הבעיה ולטפל בה ."
לפי תעודת זהות אתם אמורים לחדור למחשב שלי?? בבקשה, זאת אומרת אם תצליחו…
אמנם לא כתבתי שאני עובד עם לינוקס אבל המשפט הזה 'ההודעה נשלחה מדפדפן פיירפוקס היות ואין ביכולתי גם אם הייתי רוצה בכך להשתמש בכלים של מייקרוסופט' היה אמור לגרום לכם לחשוב יותר לעומק..
טוב, מה גם שאני די בטוח שאין לכם מומחי לינוקס שם שהרי השרתים שלכם כולם ווינדוס וחלק מהזמן נתקלתי בהם שהם נפלו לגמרי.. חוץ מזה, לינוקס (ואם תרצו, אובונטו ו/או פדורה) מספיק מאובטחים שעל כל פעולה חריגה יש צורך בססמא שאני לא אקיש אותו סתם כי בא לי.

וכפי שתומר אמר, אני באמת מרגיש את עצמי נלחם בתחנות רוח…
ביקשתי גם שתעביר את ההודעה ישירות למתכנתי האתר (באם הם בכלל זמינים..), לא נראה שזה ייתבצע בקרוב..
_____________________________
עדכון שני:
נתבקשתי לשלוח מייל חוזר לאותה כתובת דוא"ל. זו לשון המייל:

שימי שלום רב,

המערכת התפעולית של אתר שירות התעסוקה שולחת לרשומים בה הודעות שוטפות על מנת ליעל את העבודה באתר ולוודא כי הן המשרות והן קורות החיי�! � במאגר יהיו תמיד רלוונטיים.

יתכן ומצאת כי יש בעיה טכנית במערכת שליחת הודעות. אודה לך באם תוכל להעביר לכתובת הבאה [כתובת מוזרה כלשהיא] את הודעת הדוא"ל שקיבלת על מנת שנוכל לבדוק את מקור הבעיה.

כתובת דוא"ל זו הינה מאובטחת ונמצאת בשרתי שירות התעסוקה ב GOV.IL. לא יעשה כל שימוש חיצוני בפרטי הדוא"ל שתעביר למעט בדיקת מקור התקלה.

תודה לך על שיתוף הפעולה.

שני
מרכז שירות ותמיכת אינטרנט
שירות התעסוקה .

(התווים הלא קריאים-במקור, גם הרווח בסוף ההודעה.)
רואים שגם הודעה זו היא תבנית משלוח.. במידה והיתה נכתבת במיוחד בשבילי כנראה שלא היו סימנים לא מובנים (ואפילו הרווח שלפני הנקודה בסוף המייל)

תשובתי הייתה (כפנייה חדשה כפי שנתבקשתי..):

כותרת המייל: בעיות טכניות באתר לטיפול הצוות הטכני (המשך מפנייה )

שלום, מזה זמן רב שאני מקבל מהאתר הודעות על הקפאת המנוי שלי באתר. זה בסדר אבל הודעות הדוא"ל נשלחות ממש כמו ספאם (ואתם שירות המדינה!). בפעם הקודמת נשלחו אליי 19 הודעות, וכעת (לפני מספר ימים, מרגע פנייתי הראשונה) קיבלתי 31 הודעות!
אני מבקש מכם לטפל בעניין הזה, ולא, אתלונן אליכם כמתקפת ספאם..

בנוסף לבעייה הזו, יש צורך בחידוש תעודת האבטחה לאתר. כדי להיכנס לאתר, אני נאלץ להוסיף חריגה בדפדפן פיירפוקס ולחשוש לפרטיותי.

ישנה גם בעייה לאחר שליחת ההודעה מהאתר (כעת אני שולח לכם ישירות לדוא"ל, כפי שנתבקשתי ע"י שני), בהודעת ההצלחה לא מקבלים כלל מספר פנייה..

אנא אענו לפנייתי.

אציין שוב פרט חשוב מאוד (במידה ונשכח):
אני משתמש בדפדפן דפדפן פיירפוקס היות ואין ביכולתי (גם אם הייתי מאוד רוצה בכך!) להשתמש בכלים של מייקרוסופט.

אני נשאר אנונומי ולא מציין מספר תעודת זהות היות ואין מדובר כלל בבעיה אישית אלא כללית באתר
(התשובה הראשונה שקיבלתי לפנייה הייתה שליחת תעודת זהות..)

בתודה,
שימי.

אני עדיין לא מבין למה ה.. "נציגת תמיכת אינטרנט" הזו לא העבירה את פנייתי בתוך המערכת, כפי שמקובל בשאר החברות..
פעם ראשונה שזה קורה לי.
כשפניתי פעם לתמיכת אתר 'וואלה!' שאלתי שאלת תמיכה שדרשה טיפול במספר מחלקות בחברה. המייל שלי הועבר לטיפול במחלקות הרלוונטיות, ועוד קיבלתי בחזרה את תשובת הנציג הראשון שענה לפנייה עם כל התכתבות המיילים בחברה.
זה מה שנקרא טיפול!
ולא "טיפול" כזה כנראה אקבל ממשרדי הממשלה.. וחבל.

2 תגובות to "ספאם משירות התעסוקה הישראלי #2"

זו מלחמה בתחנות רוח. אני בספק אם הפקידה הממשלתית שמקבלת את הפניות מהאתר בכלל יודעת מה זה מחשב. אל תתפלא אם התשובה תקבל בדואר רגיל ולא בדואר אלקטרוני.

אהבתי

עד כדי כך המצב גרוע..
לא השארתי כמעט פרטים מזהים, רק שם פרטי ומייל, אז אני מקווה שאקבל.
לך תדע מי קורא שם את הפרטים שלי..

אהבתי

סגור לתגובות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרוניתאוגוסט 16th, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

נובמבר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« אוק   דצמ »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

הציוצים הקטנים שלי

  • @nisimsheri @maayange87 כאילו, על אדן החלון יש יופי קליטה, סנטימטר לא, באמת שאני נלחם פה... עוד מעט הכל ישתחרר ואחזור, עוד קצת. 1 week ago
  • @nisimsheri @maayange87 היי היי, אני נקרע פה בין ים הנוטיפיקציות שאני לא יכול להיכנס לבין החבילה שכמעט נגמרה לבין ה… twitter.com/i/web/status/8… 1 week ago
  • RT @nisimsheri: תסגרו לי את ה-1,300 לפני שבת מה אתם אומרים? #רטווטו 1 week ago
  • RT @SanNoKuroNeko: התחממות גלובלית ורכבים בפחות מ 1400 תווים. אמל"ק: כל עוד ימשיכו לייצר ולמכור מנועי בעירה פנימית במתכונתם הנוכחית ימשיך ל… 3 weeks ago
  • RT @katzirs: כולנו פייקים של אלוהים 3 weeks ago
  • RT @ShimonBurshtein: יש לי המלצה לכל מי שמוכן להקשיב, אנא התרחקו מה״נייס גיא״ ודומיו שנמכרים בכל פיצוציה. זה זבל מסוכן ורע! לקב״ה פתרונים א… 3 weeks ago
  • RT @GLZRadio: נשיא ארצות הברית @realDonaldTrump הכריז על פרישה מהסכם פריז להאטת ההתחממות הגלובלית. @yotam_likhovski https://t.co/IAHXN5lf5T 3 weeks ago
  • RT @doCoffi: ביטוח לאומי: תשלמי אני: לא צריכה בטל: תשלמי!! אני: לא בטל: אנחנו נרביץ לך חזק אני: טוב נו בטל: הנה בחזרה מה ששלמת כי לא באמת ה… 3 weeks ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,178 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


