הבלוג של שימי

הסברה לאדם שלא בא מהתחום

Posted on: 06/11/2008

והפוסט הזה עדיין דן בנושא העברת הבלוג.

איך תסבירו לאבא (או לכל אדם אחר) שלא בא מהתחום ולא מבין בו כלום?
כך התנהלה שיחתנו בסלון ביני לבין אבי:

אני: אבא, אני צריך שרת אכסון לבלוג שלי, אני רוצה להעביר אותו.
אבא: אבל למה צריך לאכסן בלוג/אתר באינטרנט?
אני: כדי שהוא יהיה זמין ונגיש מכל מקום.
אבא: אבל למה הוא צריך להיות דווקא באינטרנט ולא על המחשב למשל?
אני: מאותה הסיבה, וגם, אני לא אשאיר את המחשב דולק רצוף רק כדי שייקראו בבלוג שלי..
אבא: ולמה אתה צריך/חייב לאכסן אותו באינטרנט כשיש לך אתר חינמי שנותן לך בית לכך?
אני: בגלל שהוא עושה לי בעיות לאחרונה, למשל, אי עליית האתר, עיכובים בעלייה, לא זמין לפעמים. וברגעים קריטיים חשובים הדברים האלה.
אבא: ואי אפשר לפתור את הבעיה הזו?
אני: לא. לא בשליטה שלי בכל אופן, הרי לא אני יכול לשלוט פיזי על השרת שלהם..
אני: אבל חוץ מזה, אני גם רוצה שליטה מלאה על הבלוג שלי ולהיות בלוגר עצמאי! את זה אין לי עכשיו באתר ששמו wordpress.com..
אבא: אבל עדיין, התשלום הוא קצת גבוה.. אני משלם לתא דואר בחצי ואפילו יותר מהמחיר הזה לשנה.
אני: צודק, אבל עדיין.. אם אני ארצה לנהל בלוג עצמאי אז זה כמעט כמו תא דואר, רק שתא דואר אמיתי הוא בחיים האמיתיים ובלוג/אתר הוא בחיים הווירטואליים.
אבא: [קצת משתתק..]
אבא: טוב, אם כך, אז לפחות בטל את התשלום ואת החשבון ל- Site5 היקרנים ותלך לחבילה שיש בה צורך ובמחיר זול.. הרי אתה לא תתצטרך להשתמש ביותר מ- טרה-בית אחד.. נכון?
אני: נכון. מצד שני, צריך תעבורה מספיק גדולה לשרת..
[כאן מתחילה עוד דילמה, הסבר על 'מה שונה בין מקום אכסון לאתר לתעבורה בשרת', את זה אני לא הצלחתי להסביר..]
אני: אבל זה בסדר, בחבילה הזולה ב- godaddy הנתונים מתאימים לי. 10 ג'יגה אכסון +300 ג'יגה תעבורה, אז זה בסדר מבחינתי.
אבא: מצויין. לך מהר לבטל את החשבון היקר ולך לרכוש את החבילה הזולה באתר ההוא שאמרת לי.
אני: בוודאי.
אבא: [נוסע באין-ברירה לסבתא להביא אליה דברים, יחזור בהמשך כדי לכתוב פניה באנגלית]
אני: [בנתיים כותב לכם את הפוסט הזה, ולאחר מכן הולך לשתות ולאכול. הרי אתם יודעים איזו אנגלית גרועה יש לי..]

וכך התגלגל הסיפור..

אגב, שכחתי לרגע וביצעתי את הרכישה מכרטיס הקאש קארד, הבעיה היא שהוא לא תומך בתשלומים..
אצטרך כנראה להשתמש בכרטיס אחר של אבא כדי לרכוש..

וכמובן (אם לא הבנתם עדיין), קודם מבטלים ורק אחרי ביטול ומלא ואישור לכך, רכישה במקום אחר.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

נובמבר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« אוק   דצמ »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @ZeOneGod: מפעילים את הערוץ מחדש. מופע השוליים חוזר עם תכנים חדשים. התוכנית הראשונה היא של אמילי (הבת שלי) ושלי. youtu.be/hN8QnwYR4hc 1 month ago
  • RT @YaelCohenParan: פניתי בדרישה בהולה לשר דרעי שיעצור את קידום החוק הביומטרי. לא ייתכן שנצביע כאן היום.מה שהוצג כאן שקרי. בחצות נשלחו אלי… 1 month ago
  • RT @karineb: חכ ביטן נכנס לועדת החוקה. חכ פורר צועק לו - כשהמאגר יפרץ, מי יתן את הדין? וביטן עונה - אין אחראי #no2bio @oded_forer @davidbit1 month ago
  • RT @itztabegarehet: - וואו איזה צבע תפסת! מה חזרת מחופשה? - לא, חיכיתי לאוטובוס 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: אני האינטרנט לא זז נציג טכני: אותו דבר כמו אתמול? אני: כן נציג: אז זאת שוב בעיה רק בפורנהאב אני: אז אולי תספר לי סיפור… 1 month ago
  • RT @itztabegarehet: פתאום שמתי לב שרוב חיי הייתי צעיר יותר 1 month ago
  • RT @nadavabeksis: שישי. תל אביב. קצת אוויר נקי אחרי השבוע הזה https://t.co/hSrnju58Vn 1 month ago
  • RT @shaharofir: קצת לפני סוף השיעור תלמיד אמר לתלמיד אחר "יא הומו" שלושה תלמידים במקהלה "הומו זאת לא קללה" בעיני זה חשוב יותר מכל הג'אווה… 1 month ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS הבלוג של אילן שביט

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,291 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


