הבלוג של שימי

ברכות במייל לכבוד יום הולדתי

Posted on: 11/10/2008

כפי שאתם מכירים בוודאי,
מכל פורום כזה או אחר כאשר הכנסתם את תאריך הלידה שלכם,
הפורום יישלח לכם אוטומטית הודעה ברכה לכבוד יום ההולדת,
שכתבו יוצרי המערכת (ויוצאים מן הכלל אלא אשר שינו אותה).

בוא נראה אתכם מה תגידו על המקרה הזה:
ההודעה אשר נשלחה ב- 10/10/2008, 15:55, מ- רזי בלט (razy blatt)..
פתיחת אאוטלוק 2007, קבלת ההודעה בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר 11/10/2008
תוכן ההודעה היא:
(לחצו להגדלה)

מייל שקיבלתי לכבוד יום הולדתי בשנת 2008-תשסט-5769.

מייל שקיבלתי לכבוד יום הולדתי בשנת 2008-תשסט-5769.

ממשיכים..
אני מופתע מאוד ממייל שנראה כספאם עברי אמיתי, נכנס לאתר בלי שאלות,
מופתע קצת מההשקעה על תוכנה בעברית המזכירה על תאריכי יום הולדת במחשב (ווינדוס בלבד),
מוריד את התוכנה (אך לא מתקינה, מחכה להזהרה כלשהיא מכם), ולא מרגיש בטוח,
אני שואל את עצמי..
מי זה הקורא הזה?
באיזה אתר הוא קורא את הרסס שלי? (יש לי רק את הבלוג, אבל בכל זאת אני צריך לדעת)
למה הוא אף פעם לא הגיב בבלוגי?
מניין ידע על יום הולדתי?
מניין ידע את כתובת הדוא"ל שלי?
"כקורא המחובר לרסס שלך מזה מספר חודשים"- שלושה חודשיים לא הייתי ברשת מכיוון שלא היה לי חיבור לאינטרנט, מה הוא קרא בחודשים אלו? כלום.
אומר גם ש.. שם המשפחה נראה מפוקפק במקצת.

ולשום שאלה כמובן שאין לי תשובה.
אז..
רגע לפני שאני מתקין את התוכנה,
שולח מייל חזרה לאותו המפיץ,
ובכלל מתפלא מהמייל.
..
הזהירו אותי במקרה ואכן מדובר ברמאות והפצת וירוס.
ולמקרה התעניינותכם, אני מעוניין להתקין את התוכנה, אך נפחד כעת.

ו.. אדון רזי בלט, באם הנך רואה הודעה זו, אנא הזדהה, איני עושה כלום למגיבים.
לעניות דעתי, הפוסט יהיה גם מתחת לאתרך בגוגל.. הבלוג שלי נמצא לרוב במעלה גוגל (-:

4 תגובות to "ברכות במייל לכבוד יום הולדתי"

הי שימי
לבקשתך, הריני מזדהה ומגיב לחשש שלך מספאם.
זה לא המקרה. זה כולה אתר אינטרנט צנום.
מדובר כאן בהפצה של freeware,חונמה לתועלת ההמונים.

תוכנה שהתחלתי לפני מספר שנים ושכתבתי עבור ילדי שהיו אז בני 8-10.
התוכנה מציגה ליד השעון של ווינדוס ,בצד שמאל למטה,
את מספר הימים שנותרו ליום ההולדת כמענה לשאלה:
"אבא ,עוד כמה ימים יש עד ליום הולדת שלי".
ביום ההולדת ינוגן השיר "היום יום הולדת" בשעה שתבקש
ויופיעו בלונים צבעונים (שומר מסך) על המסך עם ברכה אישית למזל טוב . ועוד הרבה…

חוצמזה אני מחובר לרסס שלך דרך ה iGoogle
באודות שלך יש את הדואל שלך בו השתמשתי
ועל יום ההולדת קראתי בבלוג שלך

אני מזמין אותך ,שוב , להתקין את התוכנה
http://www.freewebs.com/razyblatt/yomhuledet.htm
מובטחת לך חווית שימוש טובה !

בברכה
רזי בלט

אהבתי

היי רזי,

אני חייב לציין שהתוכנה נראית על פניה מדהימה!
ותודה על הזדהותך בבלוג.

האם אני יכול לקחת את התוכנה ולשונתה למען פעולה עבור לינוקס ? (אין רישיון בעת התקנת התוכנה)

במידה וכן, התוכנה תהיה מופצת גם בפורום אובונטו ישראל, ותשמש את משתמשי הפצות אובונטו ודביאן.
אציין שלי אין ידע בפיתוח, הבקשה תופנה לאחד ממפתחי התוכנות שיסכים לעשות זאת.

במידה ובסופו של דבר הפיתוח הושלם,
אשמח לשלוח לך מייל עם קובץ ההתקנה אשר יהיה באתר האינטרנט שלך.

בנוסף, כמובן שאמליץ על תוכנתך לכאלו שייצטרכו תוכנה שכזו.

שוב, תודה על הזדהותך בבלוג.

אהבתי

הי שימי
ראשית , תודה על התשבחות לתוכנת היומולדת
כמו כן הפצה לאובונטו, נשמע מעניין
אתה יכול לקחת את התוכנה ולשונתה למען פעולה עבור לינוקס .

אהבתי

אחלה (-:

אהבתי

סגור לתגובות.

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרוניתאוגוסט 16th, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

אוקטובר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« אוג   נוב »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

הציוצים הקטנים שלי

  • @nisimsheri @maayange87 כאילו, על אדן החלון יש יופי קליטה, סנטימטר לא, באמת שאני נלחם פה... עוד מעט הכל ישתחרר ואחזור, עוד קצת. 2 days ago
  • @nisimsheri @maayange87 היי היי, אני נקרע פה בין ים הנוטיפיקציות שאני לא יכול להיכנס לבין החבילה שכמעט נגמרה לבין ה… twitter.com/i/web/status/8… 2 days ago
  • RT @nisimsheri: תסגרו לי את ה-1,300 לפני שבת מה אתם אומרים? #רטווטו 2 days ago
  • RT @SanNoKuroNeko: התחממות גלובלית ורכבים בפחות מ 1400 תווים. אמל"ק: כל עוד ימשיכו לייצר ולמכור מנועי בעירה פנימית במתכונתם הנוכחית ימשיך ל… 2 weeks ago
  • RT @katzirs: כולנו פייקים של אלוהים 2 weeks ago
  • RT @ShimonBurshtein: יש לי המלצה לכל מי שמוכן להקשיב, אנא התרחקו מה״נייס גיא״ ודומיו שנמכרים בכל פיצוציה. זה זבל מסוכן ורע! לקב״ה פתרונים א… 2 weeks ago
  • RT @GLZRadio: נשיא ארצות הברית @realDonaldTrump הכריז על פרישה מהסכם פריז להאטת ההתחממות הגלובלית. @yotam_likhovski https://t.co/IAHXN5lf5T 3 weeks ago
  • RT @doCoffi: ביטוח לאומי: תשלמי אני: לא צריכה בטל: תשלמי!! אני: לא בטל: אנחנו נרביץ לך חזק אני: טוב נו בטל: הנה בחזרה מה ששלמת כי לא באמת ה… 3 weeks ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • לא ניתן להגיע לפיד, השרת כנראה לא פעיל. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,170 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


