הבלוג של שימי

יש לי יום הולדת!

Posted on: 08/10/2008

היום (08.10.2008) יש לי יום הולדת, ואני בן.. 20.
(אבל למה לעזעזל נפל בדיוק ביום כיפור?!?.. ביום ההולדת ישר לסלוח לאנשים? נו.. באמת. חוץ מזה שאני לא צם, גם ככה אני בקושי אוכל ושותה ביום-יום.)

למעוניינים, תאריך הלידה שלי הוא 08.10.1988.

אז…
איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה
איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה העוגה.
איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה
איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה העוגה.
???

אני לא יודע איפה העוגה..
אבל מודה שהתמכרתי לכל קלטות הילדים של משה (הכבשה שושנה) דץ,
שירי הילדים שלו פשוט מעולים, נקלטים (ממש חזק!) בזיכרון ומהנים (-:

(מעתה וודאי תפגשו עוד שירים שלו בבלוג..)

אממ..
איחולים לעצמי:
דבר ראשון.. שייקנו לי ארנבים מתוקים!
שאתחיל לעבוד.
שאוציא רשיון ואתחיל לנהוג;
שאפתח חשבון בנק שאוכל להזרים ולהוציא ממנו ואליו כספים;
ש..אולי, אולי, אתקיים רק מפרסומות גוגל.. בוא לא נגזים!
שארוויח כסף כדי שאוכל לממן הסעיפים הללו..
לעתיד (ממש-ממש לעתיד):
שאמצא חברה, אתחתן, אביא ילדים
(שיישתתפו בקלטות של משה דץ וסבא טוביה?!?.. אממ.. לא בטוח, אבל הייתי רוצה בכך.), ואקים משפחה.

ולא.. לא כתבתי כלום על לימודים.. אם אנחנו עכשיו במצב הבעייתי של הסטודנטים ומלא בעיות כספיות, אז..
אבל לכבוד יום ההולדת בוא נשכח קצת את הצרות האלו.
פשוט נעבור לצרות אחרות, כגון: מצב איכויות הסביבה וזיהום האוויר. כי כאן בקריות די מזוהם (אזורי תעשיה של.. חיפה, קרית ביאליק [כמובן], הקומפוסט המסריח [גם: חיריה, עיבלאין], עכו, ועוד..)

טוב.. התפרעתי לי קצת, אה?
יאללה-
יום הולדת, חגיגה נחמדת,
מה נעים ומה נחמד, שכל בן וכבל בת,
לא נולדו ביום אחד, רק ביום הולדת, רק ביום הולדת,
וישר לזיהום אוויר..

איזה מצב רוח טוב ב- יום שני 06.10.2008, בשעה 5.32.

הכבשה כבשה שושנה מאוד התבלבלה,
במקום לפעוט מ- מה, יצא לה- לה, לה, לה.
היא כל-כך רצתה לומר מה-מה אל הקיר,
ומה יצא לה מהפה? מה-מה כמו חזיר.
היא כל-כך רצתה לומר מה-מה בתפילה,
ומה יצא לה מהפה? מה-מה של שירה.

הכבשה כבשה שושנה מאוד התבלבלה,
במקום לפעוט מ- מה, יצא לה- לה, לה, לה.
היא כל-כך רצתה לומר מה-מה לכבשים,
ומה יצא לה מהפה? לי-לי ליחשושים.
היא כל-כך רצתה לומר? מה-מה מתוקים,
ומה יצא לה מהפה? פי-פי פירפורים.

מי יעזור לכבשה שושנה, מי יסביר לה שמה-מה זה לא לה-לה,
לא לך, לא לי, לא מי, לא מה, לא מה-מה מהתחלה.
מי יעזור לכבשה שושנה, מי יסביר לה שמה-מה זה לא לה-לה,
לא לך, לא לי, לא מי, לא מה, לא מה-מה מהתחלה.

הכבשה כבשה שושנה מאוד התבלבלה,
במקום לפעוט מ- מה, יצא לה- לה, לה, לה.

צ'אט משוגע על כל הראש, ביני לבין עצמי:
אתם: די לכבשה שושנה!!
אני: בסדר, אולי הגזמתי, אבל אל תדאגו כי הכבשה תבוא לבקר מידי פעם,
קצת משעמם לכבשה להיות לבד, במיוחד שהקול של מיכל מוכתר קצת נחנק למוות..
אתם: או.קיי, אבל אל תגזים כל-כך עם הפרסום הסמוי והשירים.
אני: בסדר, אשתדל להיות כמה שיותר אגרסיבי בפרסום. מקובל?
אתם: או.קיי, אבל תגוון קצת עם הכבש משה דץ. תביא טיף וטף ועוד קלטות ילדים,
שההורים המסכנים סבלו מהם וקנו להם את המוצרים שדץ פרסם באופן סמוי.
אני: אין בעיה, עכשיו עשיתם לי טובה והרשתם לי לחרפן אתכם עוד יותר..
אתם: העיקר לפחות שנרגע ממנו כמה חודשים טובים.
אני: אהה, אם זה מה שרציתם אז זה בסדר. אז נתראה עם הכבשה במועד אחר. עכשיו אולי נשגע אתכם עם יובל המבולבל, סבא טוביה, או רינת גבאי?
אתם: לא, תן קצת מנוחה. טוב?
אני: בסדר, העיקר שלא תתחרפנו לי מזה. כפי שביקשתם נעשה קצת הפסקה עם זה.

יאללה, סיבבתי לעצמי את הראש,
אני הולך לנוח (לנוח? תחגוג קצת. אהה בסדר.),
אל תשכחו איפה ראיתם פוסט יום הולדת כזה (טוב, בעצם לא תוכלו לשכוח..)

להתראות עד לפוסט הבא!
שימי (שיצא קצת מבולבל מעורך ה- HTML של וורדפרס).

אומרים לא למאגר הביומטרי!

ישראל צריכה תעודת זהות חכמה, לא מאגר. מאגר זה לתעודות טיפשות.

ספירה לאחור להגעת המטרונית. תגיע?

תחילת הפעלת המטרונית16th ב-אוגוסט, 2013
היום הגדול הגיע! The big day is here!

הזן את כתובת הדוא"ל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות בדוא"ל.

הצטרפו אל 884 שכבר עוקבים אחריו

לוח שנה

אוקטובר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« אוג   נוב »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

הציוצים הקטנים שלי

  • RT @t_hrice: אם כל אחד מאיתנו היה רואה בעצמו את כל הטוב שהוא בקלות רואה באחרים כאן... נדמה לי שהיינו הרבה יותר אהובים ומאושרים. 21 hours ago
  • RT @sher66sher: - מה הכנת לי לארוחת ערב? - את המזוודות 21 hours ago
  • @Dr_shpitzi @ShaiCohen13 רוטר. גם שם לא תמיד בטוחים, אבל הם הכי מידיים. חבל שכדי לכתוב צריך מינוי... אקסקלוסיבי משהו.. 21 hours ago
  • אני מרגיש בר מזל שאין כאן כלום, אבל זוכר טוב מאד את מלחמת לבנון השנייה עד כמה זה היה נורא, וכואב לי עליהם שם בדרום.… twitter.com/i/web/status/9… 21 hours ago
  • כאן @kann ממליץ בחום להפעיל את מערכת ההתראה של פיקוד העורף בכל ערוצי התקשורת (טלוויזיה ותחנות הרדיו, באינטרנט כבר י… twitter.com/i/web/status/9… 21 hours ago
  • אולי פשוט כדאי להוריד את עזה לקרקעית הים... https://t.co/CbDwSrwPIc 21 hours ago
  • RT @PikudHaoref1: עדכון: בהמשך לאזעקת צבע אדום שנשמעה בעוטף עזה, זוהו שני שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. twitter.com/PikudHaoref1/s… 21 hours ago
  • @adihasid סליחה, שפני סלע. העלבתי אחד מהם. 1 day ago

get openSUSE now!

openSUSE For Desktops

עדכוני גרסאות אובונטו

Ubuntu: For Desktops, Servers, Netbooks and in the cloud

PlayDeb – משחקים ללינוקס

היכנסו לפורום אובונטו ישראל!

פורום הקהילה הישראלית להפצת אובונטו לינוקס. תמיכה באובונטו, וקהילה חברתית. בואו גם אתם להצטרך אלינו לעזור ולהיעזר.

RSS לינוקס ושאר ירקות – דור Ddorda

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

RSS Gadget Spot – בלוג הגאדג'טים

  • ארעה שגיאה - פיד ה-RSS כנראה אינו פעיל כעת. נא לנסות שוב מאוחר יותר.

מחאות והפגנות:

אומרים לא למאגר הביומטרי!

תעודת זהות חכמה - בטוח שכדאי! בשביל הממשלה, לא בשבילך.

עזרו להילחם בספאמרים!


רובוטים האוספים כתובות אימייל יכסנו ללופ אינסופי ויתחילו לייצר כתובות אימייל מזוייפות. בצורה כזו, הספאמרים יקבלו בחזרה מאות אם לא אלפי הודעות שגיאה לתיבות הדואר שלהם.

הילחמו בספאם! לחצו כאן!

בלוגרים, לחצו על קישור זה כדי להילחם גם אתם בספאם!

סטטיסטיקה

  • 24,517 hits

רישיון שימוש בתכני הבלוג



Creative Commons License
כל התכנים בבלוג זה מופצים תחת
רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי 2.5 ישראל של Creative Commons אלא אם נכתב אחרת.


